mayaya Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hun er verdens beste strikkedibber!!!! Vi bruker dressen din - og sokkene - HVER eneste dag!!!! EEEEEElsker den og kommer til å gå inn i en depresjon hvis været blir for varmt, eller når den blir for liten!
tasah Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 *rødme* Så gøy å høre da!! Men jeg strikker vel fremdeles når været blir kaldere igjen så hvis du klarer å holde ut depresjonen til da så kan vi alltids ordne ny dress og nye sokker;)
mayaya Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Jipppyyyjeeeeiii *håper tasah aldri slutter å strikke*
Gjest irismor Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Mayaya =) Få Tasah til å strikke en ullbukse med lange ben uten føtter. Supre greier når man har barnehagebarn (hvs du har eller får det da). Kjekt å ha under utedressen eller til å sove i når de sover ute.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 nå trodde jeg det var noe om TASHA i home and away..hahahaha.bare du hadde skrevet feil =) *knis*
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Ha ha, KIne, du er jo besatt av Home&Away ;-) Hvor kan man kjøpe dette da? *Interessert*
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 jaaaa jeg kan ikke for det =) hahah =)
mayaya Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Hmm.. tasah hadde en webside med masse bilder på, men jeg ville jo seff ha noe som ikke stod der *tyypisk meg* Kanskje hun kan pm´e den til deg? Eller noe?
tasah Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Har nettside hvis du vil se ja Kan sende på pm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå