Gå til innhold

gul marsipan.......WHAT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er unektelig litt skuffende å spise kolibripølser som inneholder gul marsipan. marsipanen skal være hvit og bare hvit!

*sjokoladeogmarsipanavhengig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du slutter å rulle marsipanen med de nikotingule fingrene din så holder den seg kanskje hvit også:-)

Skrevet

hah! du er bare sur fordi du ser at sloggitrusa fra ræva passer deg perfekt....løfter og holder inn akkuratt der de skal.

Skrevet

Jeg er ikke sur:-) er bare skuffa da det vil se ut som sloggyen minner som om deler av den perfekte kroppen min blir mumifisert og med evindelige smerter med ballespreng:-)

Skrevet

ballespreng? for det første; trusa skal ikke dras oppunder armene selv om jeg vet at du liker det siden du mangler hofter, det er jo ofte slik når kroppen går i ett. (du må forresten slutte å gjøre det med buksene dine også, det ser ikke særlig fint ut) for det andre; nøttespreng er mer beskrivende ;)

Skrevet

Hææææææ???????? Den atletisk og perfekte kroppen min består hverken av små peanøtter eller noen truser som er dratt opp til underamene!! Greit at du har problemer med truser og slikt, men at du bruker dusken som borrelås for å holde dine egne sloggyer på plass er så klart ganske så turn off for min del:-)

Skrevet

dere klarer å krangle i hver eneste tråd dere skriver i! kan dere ikke lage deres egen "yppert og ragnas krangletråd"? der vi ikke har tilgang.

takk:)

Skrevet

du..hør her nupisnowjog! det var han som begynte! jeg la inn ett uskyldig innlegg! finnes det tråder brukere ikke har tilgang forresten? nope. ikke annet enn pm.

trallalalala.

Skrevet

den atletiske og perfekte kroppen du så fint kaller den, er oppbygd av nøtter og bamseskum. til nøds ett par dvaske fiskeboller på overarmene. selv hadde jeg bare hørt snakk om sloggi her inne, jeg visste rett og slett ikke at slike truser fantes! men jeg ser jo helt klart behovet du har for dem, så det er jo en gudslykke at de faktisk var reelle. hadde det ikke vært for skitne mannsgriser hadde jeg ikke hatt behov for truser.

Skrevet

Jeg... liksom???? Tråden var grei den helt til du begynte å surne for at jeg kom her med mine gode og meget dyrebare råd for at du skulle slippe gul marsipan!! Jeg har ALDRI mottatt slike verbale nedvergergelser før her inne, som at du er så frekk med dine konspiasjonsteorier om meg, sloggy og smånøtter!! Angående det med at du prøver å innynde deg med at du helst ønsker å vandre rundt truseløs har jeg ingen tro på:-) Når du bruker dine kjempesloggys som korsett for å holde inn overflødig mage og hoftefett, så bør ikke du komme her å yppe mot meg vennen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...