Gå til innhold

Hva er de beste shoppingtipsene for Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige tråden funka jo knallbra, prøver en til :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svak for Ordning & Reda. Den ligger i Vaskerelven. (iallefall for halvannet år siden:-)

http://www.ordning-reda.no/

Hvilke andre.......? Må tenke litt!

Skrevet

Jeg shopper ikke så mye i sentrum, drar til sentrum for å treffe folk.... shopper mere på Lagunen. Så jeg har egentlig ingen shoppingtips,- men hva er du ute etter da? Hvis det er noe spesielt du ser etter, er det litt lettere å svare;)

Skrevet

Tjah, si det? Babyting er alltid en sikker vinner :-p Da noe som ikke er kjedebutikker, helst...

Åja! Og så tenkte vi på et sånt puslespill i tre med knotter på brikkene... Sånn til småunger.. hehehe

Skrevet

Puslespill kan du få på leketøysbutikken på Galleriet. Hvis du skal ha fint babytøy kan du gå til Babyshop, det er også isentrum og de har myyyyyye fine klær men til høye priser.

Skrevet

Det en fantastisk liten lekebutikk som ligger i gaten opp ved MacDonalds på torgallmenningen, ligger rett etter hotellet....Også i C.Sundtsgt ligger en som heter Ullrik (tror jeg) de har masse artige treleker!

Bak politistasjonen ligger Mor og barn (eller mor og meg, husker ikke....teflonhjerne gitt!) De har masse fint barnetøy.

På bystasjonen har de småvenner som har nameit klær blandt annet.

På Exhibition har de Laban og Labolina, elsker den butikken!!! Men dyrt da! Også ligger Polern&Pyret der.

Eller er det mange veldig fine barneklærbutikker på Lagunen, så har du tid ville jeg tatt turen dit.

Skrevet

Huff... Bergen er en begrederlig by å shoppe i:( Så jeg har ingen tips til deg, dessverre...

Skrevet

En stund siden du har shoppet her da altså! ;-P

Skrevet

Masse fine tips nå ja :-D

L&L og PoP har vi her da. Men den Ullrik må jo testes, og den andre lekebutikken over her :)

Lagunen, hvor er det? Kan man gå dit?

Skrevet

Nei, må busse til Lagunen. Buss nr. 50 går utenfra Exhibiton, litt usikker på hvor lang tid det tar....30 min kanskje?

Skrevet

Da tror jeg vi dropper Lagunen :-p Skal bare være i noen dager, og vil helst bare rusle omkring :)

Skrevet

Den lekebutikken de snakker om heter Rubens varme gleder, he he:)

Skrevet

Og den anbefales altså? Har vampyrungen sånt dA? :P

Skrevet

Husk å tusle litt rundt i Vågsbotnen og da....Er så mange koselige småsteder der....ligger liksom bak politistasjonen og mot fløibanen....

Skrevet

Ting på Bryggen har artige ting til både deg, hus og barn;) Ellers må du bare gå rundt og titte, så finner du litt artige butikker her og der...

Jeg kjøpte bl.a tre-puslespill til lillegutts bursdag, på Toy`s R`us - eller hvordan det skrives:) Den butikken har aaaaaalt av leker til greie priser. Den butikken er så "komersiell" at den nesten blir litt kul. Ligger ved Lagunen. Men er strake motsetning til Rubens varme gleder. Ja takk til begge deler sier jeg;)

Blir det heeeelt forj.... vær,- så kan Lagunen være et shoppe-alternativ.

God tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...