2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tror jeg har fått igjen mensen etter p-pilleslutt for et halvt år siden. Men jeg husker ikke at jeg har blødd så lenge før. Før jeg begynte på p-piller husker jeg at jeg blødde i ca.fire dager. Nå er jeg på niende dagen.Er dette normalt? Nå skal det sies at jeg blødde veldig lite når jeg gikk på p-pillene. så jeg håper dette er et tegn på at jeg endelig er i gang med mensen igjen,slik at vi kan begynne prøvingen på alvor.
babysjuk82 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Når eg hadde mensn..så ha eg dn over ei uke.og fossblødde.blødd gjenom uans. Gla eg slipper noen mnd.
Marie*23 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Hm.. 9 dager hørtes lenge ut. Selv blør jeg i 5. Men blør bare mye den første dagen eller de første to dagene.. Så etter to dager glemmer jeg nesten at jeg har tr.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 samme med meg, blør i 5dager,Blør en del di to første dagene....
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 hm..den første dagen var det kun litt lyserosa/rødt,og så litt lysebrunt..så var det et lite opphold med nesten ingenting samtidig som jeg begynte å få sterke mensensmerter(noe jeg egentlig ble kjempe kjempe glad for å kjenne,ettersom jeg har vært uten mensen i ett halvt år,og ikke fullt så sterke smerter når jeg gikk på p-pillene i tre år).men på kvelden så begynte jeg og blø ordentlig.detter holdt på tre til fire dager,før det avtok litt og blødde mindre(sorry for alle detaljer hehe) de siste dagene nå har jeg hatt brunt blod/utflod med litt rosa/rødt i inneimellom..har ikke opplevd dette før.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg blør 10 dager, men det skal ikke være sånn. det er ikke ne som blir gjort noe med, men akupunktøren min vil gjøre noe med det
Nemi:) Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Jeg har det helt likt! Jeg er nå på 9 dagen og dette er den første ordentlige mens jeg har etter p-pille og p-sprøyte slutt i november. Jeg er kjempe happy, men syns fortsatt det er ganske lenge. Har ikke funnet el tidligere så håper jeg klarer det denne pp og at jeg har for lange sykluser framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå