Gå til innhold

kynnere eller begynnende rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde kynnere/rier i tre fire timer i natt, stort sett mellom 10 og 30 minutter mellom. sporadiske kynnere i dag, men jevnt ca hvert 15./20. minutt siste to timer. de varer 15 til 20 sekunder. har ikke hatt vonde kynnere tidligere i svangerskapet. verken slimpropp eller vann har gått. er rundt termin. hva tror dere - kynnere eller er det noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har det akkurat som meg du. Så jeg lurer på det samme. kynnere (eller rier...?) med 10-20 min mellom. Ikke hatt vonde kynnere før. er 9 dage på overtid og det holder på i ca 15 sek (klarer ikke helt å telle...) kommer litt slim når jeg er på do. litt beigefarget liksom, antagelig litt blod i.

Skrevet

Jeg har ringt føden nå. De har kommet hyppigere de siste timene nå og er ganske så ubehagelige. Fortalte at det kjennes ut som mageknip, bare det er i livmora liksom og jm mente det er begynnende rier og at jeg skulle komme om de tok seg opp og ble lengre enn de jeg har nå. Skal uansett til sykehuset for igangsetting i morgen, men hadde vært fint om han kom av seg selv...

Skrevet

spennende! lykke til! jeg tror jeg avventer litt, det er ingen endring, og ikke noe slim utover den utfloden jeg har hatt hele veien. tar sjansen på å gå ut og spise som planlagt, de jeg skal være sammen med får finne seg i grimaser fra min side med jevne mellomrom, så får vi heller gå dersom det skulle utvikle seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...