Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Mannen min har ikke lyst på meg lengre. Joda, vi har sex - kanskje annenhver kveld, men det tror jeg mest er fordi han trenger en utløsning framfor at han faktisk har lyst på meg. Jeg har fått tilbake min sexlyst i 3.trimester, og kunne godt ha tenkt meg sex på samme nivå som før (en gang om dagen). I dag snek jeg meg oppi senga vår da han sov middag (skal på firmafest i kveld), kledde meg naken og begynte å kose med han. Da han sakte men sikkert våknet opp, var tissen hans også våååken, men alikevel ville han ikke ha sex. "Blir du sur da?". Har aldri følt meg så stygg i hele mitt liv, løp på badet og begynte å gråte. Snakk om å blottlegge seg og bli avvist, gud, det var forferdelig. Så nå er han dratt på firmafest, jeg sitter hjemme med magen og er skikkelig deppa. Har ikke følt meg særlig pen med gravidmagen (har ikke lagt på meg noe særlig, bare mage), og nå føler jeg meg bare mer crap enn noen gang. velger å signere anonymt i dag siden det er så mye kjent folk her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Samboeren min har ikke lyst på fordi han synes det er ekkelt at babyen ligger rett innenfor. Det synes jeg at jeg må akseptere, på samme måte han aksepterer det om jeg ikke vil... Er jo ikke fordi han ikke liker meg, da...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 jeg vet at det ikke er pga at babyen ligge så "nært", det har han sagt. Da kan det bare være jeg som er problemet. HL
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Tror nok ikke problemet er deg lille venn...men,det er nok mer det at han har begynt & tenke på at det er en liten bebis inni magen din samboeren min bare elsker sex...hvor som helst & når som helst så jeg er heldig der ...men,så skjedde det for ett par uker siden at han begynte sånn smått & avvise meg når jeg ville...selvfølgelig ble jeg superlei meg,akkurat slik du føler nå. Tenkte at jeg måtte snakke med han...& fortalte han akkurat hvordan jeg følte det da han plutselig ikke ville ha sex lengre...& da,ja innrømte stakkar gutten min at han var såååå redd for magen min,& hadde begynt & skjønne at det var noe der inne han var så redd for & skade bebisen på noe vis...hehehe...huff de er rare disse guttene våre da.Men en ting er sikkert,& det er viktig & snakke med typen..for det er nok 1000 ting de lurer på som de ikke får sagt Nå har vi fin sex igjen,en smule mer rolig & fortere ferdig enn ellers,men tror det var godt for oss begge & snakke ut om at det ikke er farlig ) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Er ikke alltid vi er "in the mood" heller da..... Er ikke fordi det er noe galt med typen......! Har du alltid hatt lyst når han har lyst, da? Kan hende det er noen som er sånn, men ikke her i gården i alle fall....
suziguzi Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er litt misunnelig fordi jeg ikke har lyst i hele tatt... Det må være kjemperart for mannen min for ting var annerledes før svangerskap... Da var jeg ganske aktiv... Men men... Håper det blir bedre etter fødsel...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk utrolig økt seksuallyst, så det kan virkelig snu seg!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Dere skal være glad for at dere har type,og får sex!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Skriver under her! Fikk mye mer ut av sexlivet etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 jeg har jo lyst på sex, er ikke det som er problemet. Er bare redd for at ting ikke er som de bør være mellom meg og partneren min. Vi har vært sammen i 6år, og alltid hatt sex hver dag - minst. Plutselig så endrer dette seg, ca. når jeg fikk tilbake min lyst (3.tri). Han har vært utro en gang før, for 4år siden. Dette er noe vi har jobbet oss gjennom, og valgt å prøve til tross for denne feilen hans. Har ikke hatt noen problemer med dette, til nå så klart. Hva er det man ikke tenker på når man er gravid, hormonell og stor. Så nå vandrer tankene mine i alle retninger..hoff..mye syting her nå, sorry damer. men takk for svar til de som svarte, og sorry til deg som er singel og ikke klarer å høre om seksuelle problemer uten å bli sinna. HL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå