Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har fått bihulebetennelse på toppen av alt nå,har aldri vore så mye syk som e har vært i dette svangerskapet + bekkenløsning,og isjas osv... Men har som sakt fått bihulebetennelse,og begynnte på antibiotika i dag,og skal gå på d i 5 dager,men så har d seg slik at jeg skal ta keisersnitt til Tirdag,og er så redd for at dette blir utsatt pga..dette,er jo ikke ferdig m kuren før t Tirsdag... Noen som vet???
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Du kan sikkert ringe føden og spørre....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Ville også ha ringt føden og spurt.
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei igjen... Så du fikk antibiotika i dag, det er bra!!! Men ring føden og spør hvordan det er kombinert med at du skal ta ks på tirsdag... For det kan hende det har noe å si hvilke merke medisiner du har fått...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk Aposillin... Men jeg blir lagt inn til mandag,så da stiller e opp da å prater m di,så håper e på d beste....
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Det er bra... Apocillin inneholder ikke de sterkeste midlene heller, så da går det helt sikkert bra... Lykke masse til:=) Og god bedring:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå