Gå til innhold

Omgangssjuka med feber??


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen vår kasta opp i hele går og var ikke i form. I natt og i dag har han ikke kasta opp, men har ikke villet spise og da blir han jo slapp. For 2 timer siden målte jeg feberen hans til 39,2...

Kan dette være pga omganssjuka eller er det noe mer han kan ha fått??? Han har øyekatar i tillegg så jeg synes liksom det holder med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi oppkast, diare, kraftig mageknip og feber! Det er også langvarig, han som fikk det først på søndag er ikke bra enda. Veldig slapp og fortsatt diare. God bedring til dere :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...