Gå til innhold

Nåkommer de om en time...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg mangler dette:

- re opp sengene med det nystrøkne sengetøyet

- lage god mat til de kommer

- rydde vekk støvsuger og strykebrett

- legge dritgreijenta

Det er i grunnen ikke så mye, men jeg er helt matt, og kan ikke finne energi til de små tingene der en gang... jeg vil i grunnen bare slenge baina på bordet og se på tv... Jaja, nå er i alle fall det meste fint til de kommer, det er jo ikke så dumt bare det.

ha en fin kveld alle sammen, jeg håper dere er innom av og til, for det aner meg at jeg må dibbe en time eller 15 denne helgen :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust rolig. Husk at du er gift med Dritgreimannen, ikke mamma'n hans. Du anstrenger deg strengt tatt mer enn hun fortjener. Prøv å tenke på det hvis hun trykker på sinna- eller utilstrekkelighetsknappene dine. Dumme dame. Komme på besøk til en svigerdatter som nesten står på hodet før hun kommer og så er det ikke bra allikevel.

Vi heier på deg og skal gi trøst hvis du roper om det.

Skrevet

Jeg synes vel som Maud at du viser deg å være en altfor god svigerdatter for et utakknemlig damemenneske...Ikke slit deg helt ut!

Du er heldigvis gift med dritgreimannen og ikke moren hans...

Du får lov til å ringe meg om det blir for teit og du vil blåse ut litt steam...

Skrevet

Lykke til med svigermor besøk. Jeg synes du skal være deg selv jeg. Hun er gjest og må tilpasse seg. Men jeg vet av erfaring at det er lettere sagt en gjort..

Håper helgen går fort for deg!

Skrevet

Siste innspurt og lykke til!!! Håper du har fått gjort det du hadde planlagt for det er sånn god følelse for deg selv.

Du er kjempeflink og legger nok altfor mye arbeid i å prøve å gjøre en gammel drage tilfreds :-)

Jeg har aldri hatt sånne følelser overfor min svigermor, for hun er liksom fornøyd uansett, men min egen mor derimot, hun kan dette her med å slenge ut kommentarer og halv- eller helkvedete viser som gjør meg så utrolig usikker, sint og frustrert. Og dessverre er det sånn hos oss at det er mine foreldre som bor så langt unna oss at de må overnatte og vi må tilbringe mange timer sammen de gangene vi besøker hverandre.

Heldigvis har hun moderert seg de senere årene, og jeg tror jeg er blitt flinkere til å være likegyldig. Men jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har blitt helt satt ut av bare et blikk eller en skjev kommentar fra den kanten...

Du må ha en god helg, og lur deg til noen minutter med dataen når du trenger å blåse ut litt.

Husk at du har gjort mer enn noen kan forvente!!!!

Skrevet

Det går så bra så, det går så bra så, olè olè olè!!!!!!!!!!!!!!!

Heia dritgrei, heia dritgrei olè olè olè!!!!!!!!

Skrevet

Jeg heier også på deg og synes du er dritflink som gidder å styre så voldsomt for å tilfredstille svigermonster....

Vips er helgen over....til det, får du puste med magen,og taste av deg litt frust her inne hos oss :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...