Sessa ruger igjen... Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Her har frøkna vært syk hele uka, jeg er gravid og hjemmeværende, begynner å bli litt smådårlig selv i tillegg til at graviditeten tærer noe veldig på kroppen denne gangen, og det er vel ingen underdrivelse hvis jeg sier at jeg er sliten... I går jobba mannen min til 21, så da var jeg alene hele dagen! I dag kom han hjem kl 16 (en time før han pleier) og jeg ble så glad - endelig litt avlastning fra små sutrete frøken med feber... Men nei da... Han var selvfølgelig begynt å bli syk han også!!!! Nå har han gått og lagt seg så da var avlastningen jeg fikk i dag at han hjalp henne litt med middagen og tok seg av en snørrete nese! Nice!!!!!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 *tuppe sessamannen i leggen* Makan til mannebein! Da skal jeg love det ville blitt bråk her i huset ja!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 At man "begynner å bli syk" er ikke grunn til unnasluntring her i huset. Enten er man syk eller så er man det ikke ;-) Synes godt at sessamannen kunne bidratt litt mer og heller lagt seg nedpå når vesla har lagt seg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Men stakar, han er jo såååååå syk! Grrrr..... Snakket med svigermor da han gikk og la seg og hun hadde så mange fine kreative forslag til hva jeg skulle gjøre for å få han frisk. "Du må gi han appelsin!" Har ikke appelsin i huset... vel da får jeg vel dra ut og kjøpe da!!!! Irriterer vettet av meg at jeg har så godt imunforsvar! Jeg burde jo ligget rett ut etter å ha blitt marinert i snørr og blitt hosta på i flere dager. Han har jo nesten ikke turt å kose med henne i frykt for å bli syk... Hvem er sykest av oss nå liksom??? Jeg vil også ikke orke noe som helst, men den forbanna mammastyrken blir man jo faen ikke kvitt. Klarer jo alt selv om man er slått ut etter at man ble mor!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har et ørlite håp om at han står opp til legginga! Ymtet frempå i sted at jeg hadde booket tid med sofaen fra 20 og utover, med håp om at han tok seg av eventuelle oppvåkninger med host og snørr fra da.... Kanskje han lader batteriene?? *kryssefingre*
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Juhu!!! Han sto opp!!! Hurra!!!!! Glad i han igjen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå