Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Litt spesielt og morsomt, eller vil du helst unngå skuddårs"bursdagsbarn"...?
Ninemi Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har termin 29.feb. og har hele svangerskapet håpet å ikke føde på den datoen. Men nå er jeg så lei og utålmodig at det er uansett når den kommer. Mye heller skuddårsbarn enn å gå 2 uker over tiden. :-)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har hatt på følelsen den datoen helt siden vi fant ut at vi var gravide... Jeg vil unngå den datoen for alt egentlig! Ønsker ikke at min lille bare får ha ordentlig bursdag hvert fjerde år og liksom bursdag på noen andre sin dato til vanlig... Nei huff...
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 jeg syns ikke det hadde hatt noe å si! har ei venninne som har den dagen, og hun har aldri syns d har vært noe fælt me d. bare fått masse oppmerksomhet på d, og d er bare positivt! syns andre dager som julaften, nyttårsaften, 17 mai oav er MYE verre. d er jo dager som feires av alle, mens 29 feb får man jo tross alt for seg selv. å man feirer jo dagen vært år uansett.. nei, ser ikkeno problem me d!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes i grunnen det hadde vært en artig bursdag, men har ikke lyst til å føde da fordi jeg da bare vil være 31 uker på vei ;-)
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Men ville dere feiret den 28/2 eller 1/3?? Fast hvert år, eller den av de dagene som passer best fra år til år...??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Har ikke lyst til å føde den dagen!! Har å tenkt sånn som en sier her om man skal feire 28.2 eller 1.3.. Det blir jo liksom ikke helt på bursdagen noen av delene..
Leirha Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Har ingen mot eller for følelse på det å få barn den 29feb. Siden jeg har termin 27ende så er sjansen tilstedet for å få den dagen. Uansett blir spennende når det slker, uansett hvilken dag det skulle være..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Har også tenkt at det sikkert blir den dagen gjennom hele svangerskapet. Så vi får se, har termin 25. Vil absolutt helst unngå den, men ikke så mye jeg kan påvirke ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Skriver under på denne..... Bursdag er jo bursdag! Man hopper ikke over den :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Håper virkelig ikke det blir den dagen! Ser for meg at det blir mye missforståelser rundt bursdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå