Gå til innhold

Hva ville dere gitt for denne Reimaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte ny Reima vårdress i går og da vi var på lekeplassen i dag ser jeg at den ikke kommer til å passe både nå i vår og til høsten igjen. Men siden vi har brukt den en gang i dag (halvtime på lekeplassen) så kan jeg jo ikke bytte den i butikken. Den kostet 899,- i går, hva ville dere gitt for den om dere skulle kjøpt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

600 kanksje? Ikke mindre enn det iallefal...

Skrevet

Hadde håpet jeg kunne ta i alle fall 700 for den, den er jo knapt brukt i hele tatt... Får vel hive den på finn og se hva som skjer :o)

Skrevet

Man får kjøpt de på salg til 500 da, så jeg hadde prøvd å selge den for 400.

Skrevet

Salg på vårdresser nå? Så vidt jeg skjønte var det en av vårnyhetene jeg kjøpte...

Skrevet

Nei, kanskje ikke nå, men det er mulig å få tak i. Dessuten så sier de at klær synker 50% i verdi med en gang de forlater butikken. Jeg hadde ikke solgt den for mer enn 400, men det er meg...

Skrevet

Hei Yaddaline!

Jeg hadde lagt den ut for 700 jeg. Den kan jo legges ut som ubrukt.Kan heller senke prisen ettehvert dersom ingen er int.

Lykke til!

ps. Er vinterdressene det er 50% PÅ NÅ

Skrevet

Jeg vet jo det! Poenget er at jeg hadde ikke tatt så mye for noe som selges til 500, selv om det er en annen årstid.

Legg ut som ubrukt? Den er jo ikke det! Hadde den vært ubrukt så hadde vel butikken tatt den tilbake! Dette er en av grunnene til at jeg ikke vil kjøpe brukt, uærlige selgere...

Skrevet

hvilken dress og hvilken størrelse og hvilken farge er det på den? jeg er intressert:)

Skrevet

skynd deg og svar da:P hehe.. må snart løøøpe

Skrevet

Oj, det er vårdress Reimatec, grå og lavendelblå str 98

Skrevet

ok, det var dumt. jeg skal ha str 92. men du får nok solgt den fort inne på finn.no:) 700 kr er grei pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...