Gå til innhold

Hvilke planer har dere for fredagskvelden da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det en rolig kveld forran tv'n med noe godt:) Sambo er ute på lønningspils.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge ungene tidlig, kanskje bade i avslappende apelsinbad, på med pysj før kl 21 og få mannen til å kjøpe godis til tv-kos. Og kanskje "lure" han litt senere...;o)

Skrevet

Skal pleie mannen min som ligger med influensa. Prøve å få han fort frisk, for sånn som han er nå så tviler jeg på at han klarer å være med på noe fødsel(3 uker til termin). Han koker i feber og er slett ikke i form. Blir vel litt tv-titting i kveld også + smågodt! :-))

Skrevet

Her blir det muligens litt kos foran tv'en med lasagne til meg og hold it til mannen :) Og så får vi se om det blir en runde i bingen ikveld og, siden jeg fikk så voldsomt med sterke kynnere og menssmerter inatt etter å ha hatt sex. Håper å få igang fødselen snart så =)

Skrevet

hørtes godt ut med smågodt=) her tror jeg det blir mosaka, hvitløksbagetter å tv-kveld. er jo så mye bra som går på tvn på fredager=)

Skrevet

Skal i bursdag til stemoren min som blir 55.

Skrevet

Her blir det Taco og tv stort sett... Jeg har noen venninner som skal ut i dag, og lurte på om jeg kom på vorsen ihvertfall, men tror jeg dropper det. Har kynnere konstant og ikke sovet natt til i dag, så...

Men et par av kompisene til sambo kommer en tur da, så kanskje de kan underholde meg litt under kynnerne...:=)

Skrevet

Her blir det enda en fredagskveld på sykehuset..

Skrevet

Her blir det en kjempe avslappans kveld på sofaen :o) skal snart hoppe i dusjen å ha på flanellpysjen :o) Skal kose oss med bakt potet til fredagskos...... :o) Så har jeg kjøpt inn Freias Påskeegg som jeg skal koooose meg med... sambo liker ikje di, så får ha di for meg selv :o)

Å i mårra blir det shoppingtur :o)

Skrevet

Uff, det er så liiiiiiite som skjer i helgene for tiden.

Sambo er på jobb til 10 og jeg sitter her, lei av tv, lei av pc.. ja lei av å snakke i telefonen.

Men jeg tror gjerne jeg får besøk av ei venninne, men føler meg litt sliten så vet ikke hvor godt selskap det er i meg idag.

Skrevet

På sykehuset? Er du til observasjon? Her blir det rolig kveld på sofaen. Kynnerene går i ett.... Vil helst at det skal vente med å starte til jeg kommer meg på sykehuset neste fredag.

Skrevet

skal få bestemme over fjernkontrollen hehe .. samboer skal ut med kompiser, ikke drikke da , siden jeg er 5 dager på overtid.. men men ,..

Skrevet

Hente min kjære datter, som har vært på vinterferie hos mormor i Narvik, på gardermoen flyplass :o) så nå er det slutt på ferien min :o) hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...