Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Her blir det en rolig kveld forran tv'n med noe godt:) Sambo er ute på lønningspils.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Legge ungene tidlig, kanskje bade i avslappende apelsinbad, på med pysj før kl 21 og få mannen til å kjøpe godis til tv-kos. Og kanskje "lure" han litt senere...;o)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Skal pleie mannen min som ligger med influensa. Prøve å få han fort frisk, for sånn som han er nå så tviler jeg på at han klarer å være med på noe fødsel(3 uker til termin). Han koker i feber og er slett ikke i form. Blir vel litt tv-titting i kveld også + smågodt! :-))
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Åhh.. Høres ut som noen fine planer;) Hehe....
Kystrøya Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Her blir det muligens litt kos foran tv'en med lasagne til meg og hold it til mannen Og så får vi se om det blir en runde i bingen ikveld og, siden jeg fikk så voldsomt med sterke kynnere og menssmerter inatt etter å ha hatt sex. Håper å få igang fødselen snart så =)
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 hørtes godt ut med smågodt=) her tror jeg det blir mosaka, hvitløksbagetter å tv-kveld. er jo så mye bra som går på tvn på fredager=)
1baby,og 1 spire Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Skal i bursdag til stemoren min som blir 55.
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Her blir det Taco og tv stort sett... Jeg har noen venninner som skal ut i dag, og lurte på om jeg kom på vorsen ihvertfall, men tror jeg dropper det. Har kynnere konstant og ikke sovet natt til i dag, så... Men et par av kompisene til sambo kommer en tur da, så kanskje de kan underholde meg litt under kynnerne...:=)
Ned 20,4kg.. Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Her blir det enda en fredagskveld på sykehuset..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Her blir det en kjempe avslappans kveld på sofaen ) skal snart hoppe i dusjen å ha på flanellpysjen ) Skal kose oss med bakt potet til fredagskos...... ) Så har jeg kjøpt inn Freias Påskeegg som jeg skal koooose meg med... sambo liker ikje di, så får ha di for meg selv ) Å i mårra blir det shoppingtur )
Leirha Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Uff, det er så liiiiiiite som skjer i helgene for tiden. Sambo er på jobb til 10 og jeg sitter her, lei av tv, lei av pc.. ja lei av å snakke i telefonen. Men jeg tror gjerne jeg får besøk av ei venninne, men føler meg litt sliten så vet ikke hvor godt selskap det er i meg idag.
BlåklokkaVest Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 På sykehuset? Er du til observasjon? Her blir det rolig kveld på sofaen. Kynnerene går i ett.... Vil helst at det skal vente med å starte til jeg kommer meg på sykehuset neste fredag.
3troll blir til 4troll Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 skal få bestemme over fjernkontrollen hehe .. samboer skal ut med kompiser, ikke drikke da , siden jeg er 5 dager på overtid.. men men ,..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Hente min kjære datter, som har vært på vinterferie hos mormor i Narvik, på gardermoen flyplass ) så nå er det slutt på ferien min ) hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå