Gå til innhold

Noen gode tips ang modning...noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gode råd for å komme nærmere en fødsel mtp modning..?

Kommer selv på sex med mannen og gåturer, har også hørt om akupunktur og bringebærbladte.. Noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt modningsakkupunktur og bringebærbladkapsler i fire uker nå, jeg har spist sterk mat og kanel, jeg har gått turer og hatt storrengjøring. Resultat: Jeg er fortsatt helt umoden. Har termin i morgen...

Skrevet

Okay, da sparer jeg nok de 600,- JM skal ha får å sette nåler på meg. Takk for raskt svar!

Skrevet

Nå har ikke jeg begynt med modningsakkupunktur enda selv.. Men jeg ville bare legge til at vi ikke reagerer på akkupunktur likt.. Mange som har fått kjempe resultater av det også.. Man vet jo ikke før man har prøvd, tenker jeg da..

Skrevet

Jeg fryktet 2 uker overtid (som min mor), så har prøvd de fleste kjerringråd. Vet ikke om det har hjulpet, men jeg tror akupunkturen satt fart på noe (var på tre modningstimer)

Nå har jeg rier, og er 4 dager over, siste aku-time var i går.

Har også vært mye i aktivitet fysisk.

Prøv også brystvorte-stimulering og sex!

Skrevet

Modning og modning...Jeg hadde tenkt å forberede meg med å smøre og samtidig massere/tøye mellomkjøttet for å minimere sjangsen for å revne. 3 minutter etter at jeg begynte å tøye gikk vannet. resultatet ble innleggelse og modningspille 3 dager senere (man blir satt igang etter 3 dager pga infeksjonsfare).

Skrevet

Tror det er litt ulike erfaringer med de ulike rådene....Kanskje en bare må starte på lista og prøve seg nedover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...