Dailis Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 For små barn, og jeg gleder meg sånn! Men finner alltid på noe annet enn å gjøre ferdig noe, så blir vel nattejobb i natt og;) Har vært så lur i år at jeg har sagt ja til at min søster at hun kan bake boller, så siden jeg da har mindre å gjøre prøver jeg meg på ett par andre ting ekstra, hihi. Gleder meg..... Blir ikke så alt for mange, har jo litt småfullt hus i utgangspunktet så jeg tror det blir koselig......
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 åhh det hørtes koselig ut!!!!!!!! Håper det blir et supert karneval med alskens gode saker!!!
Maud Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Så morsomt! Så flink du er som ordner til sånt. Karneval for småtasser er jo bare så søtt :-D
frøydis m/ 4 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Så gøy det høres ut! Tenker det blir mange glade småttiser hos deg i morgen, i fine, flotte kostymer . :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Lille rosa er klar til å kle seg ut i alvekostymet sitt:-) Og kanskje hun må ha med potta si, for her går det altså unna for tiden. Ikveld sa hun ifra etter at hun var lagt! Bææsj.......og klatret ut og inn på badet. Kledde av seg pysj og bleie, dro frem potta og vips......så var det gjort igjen:-)) Flinke jenta:-)
Plutseliten :) Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Så moro! Og flott at du arrangerer dette,er jo topp både for små og store. Kos dere med trollunger,spøkelser,prinsesser og spiderman
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 He he, så gøy da!! Kan jeg også komme? Uten Karosnuppa, mener jeg... Jeg synes det er kjempemoro å kle meg ut og gå på fest, skjønner du Ha det moro!! Hilsen mammaen til ei som har sterke ønsker om å være både pimensesse, paidermæn og hajepus, men når alt kommer til alt helst går i bare strømpebuksa
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Så heldige ungene har deg som har overskudd til slikt!!! Du har ikke lyst til å flytte hit til indianerland da???? ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 No dritt med bare en bil! Hadde jeg hatt en til skulle jeg slengt meg utover en tur:-) Nå har jeg fått gjort unna alt jeg skulle idag.......inkludert rydding og vasking faktisk!!!!! Det trengtes for å si det sånn. Regner med at dere har det helt strålende og at ungene har storkost seg:-) Sambo gledet seg til baksten, som vanlig:-) Han er en mann som er lett å gjøre lykkelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå