Gå til innhold

huff..litt pinlig spørsmål men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å bruke babyolje som glidemiddel i svangerskapet? Og så lurer jeg på en ting til.. jeg er sår rett utforbi endetarmsåpningen, kan dette være tegn til hemorider? er kun vondt (veldig vondt)når jeg tørker meg..-og det er heller ikke antydning til blod på toalettpapiret.. håper å slippe og ta dette opp med jm eller lege da det er litt pinlig..Sliter ikke med hard eller treg mage i graviditeten så jeg skjønner ikke hvorfor dette problemet har oppstått..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke jeg hadde brukt baby olje. tror ikke det er så veldig hudvennlig på slimhinnen din.

Hadde engang en pasient som hadde brutk matolje som glidemiddel og det hadde gått til helvete for å si det mildt.det ble en lokal allergisk reaksjon da. Mulig babyolje er mildere mot huden?

Skrevet

Tro ikke det er noe problem å bruke babyolje som glidemiddel. Er verdt et forsøk....

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har brukt babyolje som glidemiddel uten noen problem :-)

Skrevet

Kan du ikke bare gå på kondomeriet og kjøpe vanlig glidekrem? Det er ikke uvanlig at man kan bli litt uttørket der nede innimellom ;)

Apoteket har vel hemoroidekremer uten resept som ikke skal være farlig for gravide? Hør med dem, og lykke til =)

Skrevet

Baby olje skal ikke brukes innvortes, så det er ikke egnet som glidemiddel.

det er mange glidekremer på apoteket, og ønsker du ikke å handle, er faktisk usaltet smør det beste for kroppen.

Lykke til:)

Skrevet

Hvis du ikke tør å kjøpe disse tingene i butikken er det masse man får kjøpt over nettet, og som blir levert rett i postkassa di!! Nobody needs to know:)

good luck=)

Skrevet

Ehh. hvordan gikk det til helvete?? Var noen her inne som foreslo olivenolje nemlig, og hadde brukt det. Hva kan evt skje??

Skrevet

I tillegg sender de i umerka pakker, så ingen får greie på hvor du har handla;)

Skrevet

Tørk deg bak med baby-våtservietter. Det gjør jeg når jeg er sår. viktig med god hygiene, vask godt. Smør gjerne meg sink-salve også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...