2hærligegutter Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Man hadde KS med nr 1. Rakk ikke å få ordentlig ned rier, neo av vannet gikk men ikke mye, og han var seteleie
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 da er du andregangs for da har du allerede fått en søt liten bebis:)
Benelure Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 man regnes som førstegangs fordi man har jo ikke født! er i samme ituasjon m termin om ei uke:) lykke til!
Leirha Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er usikker på det. Men søstera mi fikk ks med førstemann og fikk føde på fødeloftet (hvor du som regel må ha født før for å få være) andre gang. Hun sa at hun ikke ble regnet som førstegangs pga at kroppen hadde gått igjenom alt, åpning og små pressrier. det bl haste ks pga at hun bare var 28uker, men hadde gått med rier i fler timer. Gankse sykt ehentlig, hun var på legevaketn pga smerter i magen og ble bare sendt hjem, de menste visst ikke det var noe alvorlig. På vei hjem begynte hun å få presse trang og da kjørte debare inn til sykehuset.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg opplevde det samme som deg, og regnes derfor som førstegangsfødende nå.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Du regnes som førstegangs! Jeg hadde også ks med nr 1 pga seteleie, å jordmor sier at jeg regnes som førstegangs. Så jeg må på ett større sjukehus enn det vi har her jeg bor pga. det.
2hærligegutter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har aldri hatt pressrier, skjønte ikke før lenge etterpå at jeg hadde hatt rier, hadde bare litt vondt i ryggen, kroppen har jo selvfølgelig hvert gravid men har jo aldri født.
2hærligegutter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 ok takk for svar. Kjekt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå