Leirha Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg la et i senga to uker før termin,bare sånn i tilfelle vannet skulle gå når jeg lå der. Det gjorde nemlig det sist, ikke mye, men nok til at jeg slukke ønske jeg hadde hatt et slik laken under meg den gang Har fått tak i et riktig mykt et som er godt å ligge på. Føre var...
semma Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg prøvde , men det ble så fryktelig klamt. Har nå lagt det på hovedmadrassen under overmadrassen og det funker bra. Skulle uhellet være ute, er det i såfall bare overmadrassen som må byttes/renses etc.
mia:-) Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har med vilje ikke lagt noe i sengen, og håper at vannet skal gå når jeg ligger der:-) Har veldig lyst på ny seng og nye madrasser, men min samboer syns ikke at det er nødvendig.
Leirha Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Det lakene jeg fant meg er et sånnt orntlig mykt som ikke blir klamt, er super fornøyd med det.
temi & keli Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Har voksduk under overmadrassen, og kladder akkurat der hvor jeg ligger, under lakenet.. regner vel med at hvis vannet først går i senga, så må overmadrassen renses, men kommer jeg meg kjapt nok ut, holder vel kladdene unna..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Nei, har ikke brydd meg med det...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg! Er litt redd for å ødelege den dyre senga vår med masse fostervann.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 forsøkte med både tisselaken og kladder, men det ble alt for klamt og ekkelt! Nå ligger det noen kladder under overmadrassen. Overmadrassen kan jo vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå