Gå til innhold

Dere som har fått vite kjønn i uke 16...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det stemt?

Var på UL i dag og legen trodde kanskje...men er litt skeptisk.

Er 15+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Dolly,

Jeg fikk ogsa et "ser ut som en gutt" i uke 13, og skal til UL igjen naa til uken, da er jeg nesten 20, faar det vel endelig bekreftet - evt avkreftet - da. Trodde de gutt eller jente? =o)

Skrevet

Hun fant ikke noe mellom bena så trodde jente.

Ville du trodd det eller?

Vet ikke jeg.

Spennende med dere til uken da:-)

Hvordan er kvaliteten der nede??

Skrevet

Topp utstyr, saa ikke skeptisk til det. Men vil gjerne se naa til uken ja, selv om det var en slags blyantlignende strek forrige gang allerede, men jeg mener det er saa mye annet som kan vaere paa bildet...

Ang jente saa kan det jo hende at de faktisk fikk ordentlig god utsikt og derfor kunne se at det ikke var noe mellom bena. Men det er ofte lettere aa bomme kanskje naar man tror gutt.

Nesten bedre naar de sier det ikke ser noe, enn naar de sier at de kanskje ser noe, det kan bare vaere forvirrende...

Trodde kanskje jeg ville trodd liiiitt paa det jeg, det er det jeg har gjort, trodd litttt paa det, eller nok til aa handle litt i hvert fall, hehe....

Skrevet

Jeg er jo veldig gira på jente......

Synes skjermen var så dårlig så synes det var rart hun klarte å se det.

Men hun er jo mere trent i sånt enn meg da...

Tørr ikke slippe jubelem løs enda...

Om det er en liten gutt så er det helt greit også:-)

Du får si fra når dere har vært der da!!

Masse lykke til:-)

Skrevet

Det er akkurat saann jeg tenker ogsaa, at dette kan de mye bedre enn meg, saa de vet nok litt bedre.

Takk, takk, skal si fra ja.

Jeg har jente fra foer, og har ikke noe saann superoenske om en av hver, har egentlig lyst paa en jente til jeg, hehe....men det er ogsaa sikkert stas med en av hver.

Skrevet

Kan svare for ul i uke 12+4 jeg, Var der onsdag, på Nasjonalt senter for fostermedisin på St.Olavs. Kan ikke se kjønn på denne tien i hvert fall, da klitoris er stor og penis liten nå... Regner med det er drevne leger der...

Skrevet

Men det skjer en god del på 3 uker da.

Noen har jo ordinær UL i uke 16,er mer skeptisk til den dårlig skjermen der...

Får vel bare vente i spenning i 3,5 uke til.

Skrevet

Det er drevne leger her jeg gaar, en spesialist paa tidlige svangerskap, han har sett en del sier han... =o) Men jeg forstaar hva du mener 79fia, det er et "tvetkjoennet" lite organ rundt uke 12 for mange, men uke 13 begynner det aa endre seg, og naar man ser noe blyantlignende, saa er det baade for tynt til aa vaere klitoris og for langt til aa vaere klitoris Men, ah....glad samme hvilket kjoenn det er, har jente fra foer og vil gjerne ha jente igjen. Gjerne gutt ogsaa, helt det samme altsaa.

Men jeg er litt spent paa om det det gutt, fordi det betyr at han faktisk kunne se dette da jeg var 13+5 eller hva det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...