Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 hva skal dere gjøre?? kjøpe papirduker??? Det blir et stort bryllup for vår del og er så usikker... Har lyst til å ha kry farget/champagnefargede duker... så må vel kanskje kjøpe meter vare og lage selv da?? var inne på stoff og stil og sjekket ut. men har IKKE peiling på stoff. så de hadde noe i chiffon bla??? Vil ha vanlig kvalitiet på dukene, bomull? hmmmm Kan noen hjelpe??
snuske♥2 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 mitt tips er å leie duker enten fra et vaskeri eller fra et hotell, siden det er dyrt å kjøpe skikkelige duker og man mest sannsynlig ikke får bruk for så mange duker senere. Kan også spørre om de har stoffservietter til utleie også! det har vi gjort og ser for meg at det blir veldig stilfullt og ordentlig!!
lego Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Min svigerinne kjøpte hvite "duker" fra jysk. Meter vare med nervøs velur tror jeg de kaller det. Ble veldig lekkert med rød "gjennomsiktig myggnetting" (var ikke myggnetting da, men ligner litt, om du skjønner) Selv har jeg ikke peiling på duker... eller oppdekking for den saks skyld...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 så dere syns det ville sett billig ut med papir duker?
lego Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Nei det tror jeg ikke jeg hadde syns. Kommer jo litt an på resten av bordoppdekkningen og da. Men hvis du har noe mer, en løper over f.eks så tror jeg ikke jeg hadde tenkt at det hadde sett billig ut.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 kommer litt an på hvordan resten av brylluppet skal være. hvis det blir et uhøytidelig bryllupp kan det jo passe bra med papirduker. hvis dere kommer til å gå etter en viss stil kan det være at det faller veldig igjennom og virker litt simpelt. jeg tror at de gode papirdukene er ganske dyre ellers blir de tynne og stive og gjennomsigtige. hvis du bor i nærheten av oslo kan du dra inn til innvandrerbutikkene ved gunerius og på grønland. de har utrolig mye flotte stoffer og et fantastisk utvalg. kan virkelig anbefales.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Dette er ett utsalgssted som ligger like utenfor drammen... brukte denne butikken mye når jeg tok design utdannelsen min. De har alt av stoff, billig som dyrt... http://www.stoffogstil.no/
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 nille har slike damaskduker som man får i mange frager og mønstre.. billig,strykefri og ja.i det hele tatt.. fine duker til alle anledninger.. har slike inne på sparkjop.no også.. tror de er enda rimeligere der..
<3 qleopatrice <3 Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Hvor mye betaler man for leie av duker og tøyservietter? Hvor mye betalte dere? Høres veldig fint ut :=)
You can call me Dårris Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Vi kjøper damask duker på princess, mener de koster 200 for 3 meter, men de har jo stadig tilbud på sånne ting. Kan være like billig det som å leie i hvertfall. Hvis du er litt "handy" kan du ho sy servietter av sånne også, så har du tøyservietter i samme stoff for en billig penge:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Vi har kjøpt metervare av ikeas blondegardiner "britt". Koster 5 kr meteren. Så skal vi ha en smal løper av farge langsetter bordet. Lekkert og billig!
Vannmann35 Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Vi låner fra hotell, men vet ikke hvor mye det koster da vi får de gratis via bekjentskap... Ellers har Duni noen papirduker som ser ut som stoff nesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå