Gå til innhold

RÅDDARÆVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG VIL HA MEG FRABEDT AT DU......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditt frekke innavla Sloggybefengte, storkjefta, fandenivoldske møkkakjærring driver med "lobbyvirksomhet" her inne på DiB:-) Selvfølgelig sitter jeg med smerter i brystet, trist og eitrandes forbandet for at du!!!!! JA DU!!!! kunne finne på noe så ondskapsfullt som å sende med din utsendte medarbeider her nede i Oslo en gave til meg!! Jeg hadde så klart håpet på en flaske HB, vin, konfekt eller noe i den duren, men NEI DA!!!!!! SLOGGYTRUSE FOR MANNFOLK???????? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ????????? Hvordan KUNNE DU finne på noe slikt mot meg? Ødelegge mitt bildet av meg selv med å kjøpe en SLOGGYTRUSE..... Jeg lover så klart en gjengjeldelsesaksjon:-) Håper du uansett får en fin helg og kreeeeeeemt takk for oppmerksomheten:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....ooooh my goooood....skjønner jeg må komme meg jævlig kjappt til oslo.......var det hold-in eller hold-up......??????....jobber på spreng med den barnevakta....

Skrevet

Haaaaaaaaaa.. tenker dere har det "MORSOMT" på min bekostning med for mye bruk av MSN ja... Skal personlig levere inn klage til Jormor Siri at dere misbruker Kranglesiden ja:-)

Skrevet

*flirermegskakkihjel*.....bankers gaven da skjønner jeg *fliring* . Sånn går d når man fixer seg nettverk via nettet, og får sprengte tattis kjerringer som venninner :-)))

- Ville bare at du skulle "finne tilbake" til dine "røtter" oppi høgget her!

GLA TI DÆ VØTTU, Kong Yppert av sloggy land :-))

Skrevet

Du sitter vel å LER ja ditt forvokste sloggytroll:-) Du tenkte vel ikke et sekund på at mine engleduttebasser kommer til å HYLE I KRAMPELATTER hvis jeg som far skal benytte en sloggyvariasjon som truse!! HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ????????? Skal pokker meg sladre at du kaller andre her inne for tattiskjærringer ja:-) Angående mine "røtter"!!! Jeg kommer ALDRI og da mener jeg ALDRI NOENGANG å flytte tilbake til det "piknikk med døden til følgehølet" du bor i:-)

Skrevet

Rææææææææva ikke vær frekk nå.....*tattiskjærring* bare vent du snuppa.............

Ikke rart alle trøndere er på ferie her nede, DE savner å høre NORSK!!!!!!

Skrevet

......takk for oppvarminga igjen angelica.......skal si den sloggitrusa gjorde susen......

Skrevet

.....ja....det var visst det....og jeg må innrømme det var til stor hjelp at du hadde tatoert inn instruksjoner......for jeg kan ikke skryte på meg alt for omfattende kjennskap til sloggi.....

Skrevet

....men jeg er takknemlig for at du ikke hadde vaksinert han da......

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeelt ærlig............vaksinering er for blåøyde blondier som har HS som sin fremste gud...........=)

Skrevet

ja....sant nok....men damer med nål-feticher er jo litt skummelt i denne sammenheng........men ja....jeg vet du er vaksine-nekter.....så jeg antar du ikke har et religiøst forhold til det guddommelige HS......

Skrevet

Nåler kan brukes til så mangt............mer antirelgiøst forhold. til HS, de kan være greie nok de, så lenge de ikke sitter å forteller meg hva som er best for *mine* barn.

En stor forskjell å spørre om hjelp, en annen er å bli prakket på og da mener jeg ikke kun vaksiner, men generelt om småbarn=)

Skrevet

....zink kremer, kortison og kolikkdråper.....hehe.....sånne råd klarer man seg jo uten.....

men jeg har merkelig nok vært veldig heldig med mine helsesøstere.....har aldri blitt påprakka noe som helst....ikke vaksiner engang......men joda......veldig greit å finne ut av ting selv...

Skrevet

Greit med veiledning.............men klart det er lov å bruke hode selv også i blandt=)

Skrevet

Heyyyyyyy... denne tråden var et kjefteinnlegg til Sloggytrollet og ikke en vaksinetråd:-) Makan til frekkhet da!!

Skrevet

Trodde du visste dette med frekkheter nå .............=)

Jeg vil vel heller kalle det en lett sammtale om noe innenfor den sjangeren=)

Skrevet

.....ja og jeg viste jo bare litt omsorgsfull bekymring med tanke på penetreringsfrekvensen på dine oslo-visitter......vil jo ikke se deg helt gjennomhullet av hverken vaksiner eller kunst......

Skrevet

Vaksiner tror jeg ikke snupperten trenger å være redd for.....................men derimot kunst.....innenfor mange sjangere burde han være åpen for=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...