lykken på jord Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 hehe først tenkte jeg - herregud for ett spørsmål! Men så tenkte jeg, hmm vet du dette selv? - eh nei.... MEN jeg vil tro du kan det ja, men den blir nok ikke like god etterpå. Og siden ris er så billig så ville jeg nok heller kastet den og kokt ny neste gang
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Frys ned i små porsjoner. Så tar du det fem og har i WOKen eller når du freser litt kylling og grønnsaker etc i panna. Det gjør seg innmari godt. Og så blir middagen komplett i ei panne. Og du sparer oppvask.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg blingset og synes faktisk det stod "kan jeg fryse IS"... *trekker seg umerkelig tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå