Gå til innhold

Mulig dumt spm - kan jeg fryse ris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe først tenkte jeg - herregud for ett spørsmål!

 

Men så tenkte jeg, hmm vet du dette selv? - eh nei....

MEN jeg vil tro du kan det ja, men den blir nok ikke like god etterpå. Og siden ris er så billig så ville jeg nok heller kastet den og kokt ny neste gang :)

Skrevet

Frys ned i små porsjoner. Så tar du det fem og har i WOKen eller når du freser litt kylling og grønnsaker etc i panna. Det gjør seg innmari godt. Og så blir middagen komplett i ei panne. Og du sparer oppvask.

Skrevet

Jeg blingset og synes faktisk det stod "kan jeg fryse IS"...

*trekker seg umerkelig tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...