råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 mange rare tegn og og bokstavene er blitt st;rre!!
selfangerkjerringa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 prøv verktøylinja helt nederst - skal være NO til høyre der, hvis det står EN har du klikka på no og må klikke tilbake til NO.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 forsto ikke det jeg....
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 fikk det til.....men hvorfor er skriften annerledes??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå