Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 har alltid vært litt frysen av meg men den siste uka er jeg skikkelig kald. må alltid ligge med teppe på inne og når jeg er på jobb får jeg noen fryse-bøyer;P har ikke så mange andre symptomer hehe..
lillan80 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Heisann! Er du langt på vei eller? Jeg frøys skikkelig mye til uke 8. Er i uke 9 nå, og er ikke lenger like kald.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 jeg er 10+5. det kommer og går, er ikke hele tiden, men liker helst å gjemme meg i et lunt teppe;) synes det er så kaldt hos andre når vi er på besøk.
babysjuk82 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Eg frys elelrs og,men nu e d ekstremt.når eg gjør noe husarbeid bli eg svett og svimmel.plagsomt.
AO3 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg veksler mellom å være varm og å være kald. Særlig når jeg er kvalm må jeg av med genseren...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har også alltid vært kjempefrøsen! Sitter med pledd over bena på sommeren bare fordi det er digg Men i begynnelsen av graviditeten var jeg alltid kjempevarm, kunne endelig gå i tynne gensere på jobb og sånn. Men så plutselig har jeg blitt frøsen igjen, og nå syns jeg egentlig det er verre enn det var før. Hjemme ligger jeg alltid under et pledd så der går det greit, men på jobb har jeg varmeovnen på max og fryser fortsatt!! Hender jeg lokker døra inn på kontoret mitt, men det er jo ikke særlig selskapelig da Nei, vi får håpe det gir seg litt etterhvert gitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå