Gå til innhold

Sprekker opp bak øra


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi på 2år sprekker opp bak øra, hele tida. Det har vært sånn i hele vinter.

 

En dag eller to innimellom smører jeg med mild kortison (fått beskjed av barnelegen om dette), men 2 dager etter er det like ille igjen. Smører henne X 3 daglig med locobase fet krem.

 

Bruker ikke såpe og ikke shampoo i håret, bruker kun vann.

 

 

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp SebaMed spesialkrem og prøv det. Du skal ikke bruke for fet krem til det, men en "tørr" krem.

Sprekkene kommer ofte pga fuktighet.

Skrevet

Legen ba meg kjøpe en så fet krem som mulig, gjerne locobase... (?)

Skrevet

Jenta mi slet også mye med det før. Smurte på litt sinksalve så hjalp det ganske fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...