mamma-til-2-jenter Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Dattera mi på 2år sprekker opp bak øra, hele tida. Det har vært sånn i hele vinter. En dag eller to innimellom smører jeg med mild kortison (fått beskjed av barnelegen om dette), men 2 dager etter er det like ille igjen. Smører henne X 3 daglig med locobase fet krem. Bruker ikke såpe og ikke shampoo i håret, bruker kun vann. Noen tips??
Nit@™ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Kjøp SebaMed spesialkrem og prøv det. Du skal ikke bruke for fet krem til det, men en "tørr" krem. Sprekkene kommer ofte pga fuktighet.
mamma-til-2-jenter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Legen ba meg kjøpe en så fet krem som mulig, gjerne locobase... (?)
winneboo Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jenta mi slet også mye med det før. Smurte på litt sinksalve så hjalp det ganske fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå