Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 da skal man jo prate om prevangsjon... kan man også få prevangsjon da? skal på sykehuset iom det kle ks... og har vurdert p sprøyte.... noen med erfaringer med psprøyta? må jeg få egen time hos legen for å ta den?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 heeii.. åssen går det med småen? hvis du får resept av legen på sykehuset på p-sprøyten så må helsepersonell sette den (da må du altså hver 3.måned på legekontoret) . jeg gikk på den og la på meg en del kg pluss at den fungerte ikke så veldig på meg i og med at jeg ble gravid med snuppa. men trodde etterkontrollen var hos vanlig lege jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå