Gå til innhold

På etterkontrollen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal man jo prate om prevangsjon... kan man også få prevangsjon da? skal på sykehuset iom det kle ks... og har vurdert p sprøyte....

 

noen med erfaringer med psprøyta?

må jeg få egen time hos legen for å ta den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeii.. åssen går det med småen? ;)

 

hvis du får resept av legen på sykehuset på p-sprøyten så må helsepersonell sette den (da må du altså hver 3.måned på legekontoret) . jeg gikk på den og la på meg en del kg pluss at den fungerte ikke så veldig på meg i og med at jeg ble gravid med snuppa.

 

men trodde etterkontrollen var hos vanlig lege jeg?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...