Gå til innhold

Gode restauranter og cafeer i Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av restauranter så anbefaler jeg Bryggeloftet eller Egon i kjøttbasaren.

Skrevet

hva slags sted er bryggeloftet? egon liker jeg ikke... :-p

Skrevet

Mayaya du ma ta deg en tur til Pasific de har god mat og service der ambefales. Ellers har tex mex i bryggen.

Skrevet

Jeg liker Loisianna på vågsalmenningen, de har vel kreolsk mat. Men er en stund siden sist jeg var der.

Cafeer: Liker Landmark ved Lille L.vann, der er det relaxed stemning:) Er en veldig koselig cafe på hjørnet ved Zupperia, lurer på om det er baker Brun, eller noe? Godt brød er en sikker vinner, anbefales til lunsj! De har to plasser i sentrum som jeg vet av... Ellers så var jeg sist på cafeen inne på Telegrafen, der er det jo fint. Utrolig stilig tak;)

Det var det jeg kom på i farten.

Skrevet

Oi, her var det jo kommet masse gode tips! Takk!

Alle disse er altså i selve sentrum?

Godt brød har vi her i barteby også da, så det er ikke såå spennende... thihi

MEN jeg og mayayamannen er jo avhengig av Dromedar da, kan noen fortelle meg hvor vi finner dem?

Skrevet

Er Dromedar i gågaten på Nordnes:

Ellers vil jeg anbefale Escalon for tapas, cafe Opera for småretter, Molliere for verdens beste sjokolade (spør etter den med karamell og salt, høres rart ut, men er fryktelig godt. Dyrt, men verdt det!).

Skrevet

Definitivt To Kokker på bryggen. Fantastisk smakfull, delikat og visuelt flott mat..............det er min favorittrestaurant i Bergen, og kan ikke skryte nok av den:-))

Skrevet

tror det ligger en dromedar i gågaten ut på Nordnes, og ja alt jeg nevnte ligger i sentrum:) Så det var ei anna som skrev Bocca, så henger meg på den,- der er det også veldig fint:) Er veldig mange koselige plasser, men de ligger ikke på Torvallmenningen, du må bevege deg litt utenfor...

Skrevet

Glemte å anbefale Naboen (spisested) og den pizzaen de har på Spesial:) Drømmer meg tilbake til Bergen nå...

Skrevet

Er det noen av disse stedene man kanskje IKKE rådes til å ta med en på 11 mnd?

Skrevet

Molliere er litt trangt for en på 11 mnd om denne løper o.l., men kjøp med sjokoladen og spis den ute:) Anbefales varmt! (men husk at den er litt dyr, to biter per person holder lenge).

Skrevet

Han løper ikke ennå, men går friskt langs bordene.. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...