Gå til innhold

Hva med og gi ALLE pappar rett til permisjon først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg får barn nå som student har ikke min samboer rett på pappa perm, bare fordi jeg studerer og ikke jobber.... Det er kjempe trist... han har lyst og få muligheten til og være hjemme han også!!! Fiks det først sier nå jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ung ufør og jeg er helt enig!

Før man gir mer permisjon til pappaer som allerede har fler uker, hva med å la ALLE pappaer få en kjangse til å tilbringe tid med babyen.

Skrevet

Oi, en ting som slo meg.

om en av foreldrene er selvstendig næringsdrivende og jobber hjemmefra, så har pappa rett på pappa permisjon.

Selv om de begge blir gående hjemme da.

Forutsatt at mor fremdeles er i arbeid da, men samma om hun jobber hjemmefra eller eller om det er pappa som gjør det.

BEGGE blir gående hjemme samtidig.

Dette er jo teit.....

-samme annonym som sist-

Skrevet

Altså, at jeg er student ogsamboeren min er i jobb og har ikke rett til pappapermisjon. Det snakker IKKE politikerne om!

Skrevet

vet ikke hvem som misforstår her... er student selv... men velger å studere etter fødsel, og har fått bedskjed om at far kan ta ut opp til 50%permisjon av opptjente papparenger siden jeg ikke skal ha permisjon utover 3+6uker. Må ikke bestå eksamen, så i bunn og grunn blir vi mye hjemme begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...