mamman til 2 godjenter:) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 har hatt litt høyt blodtrykk gjennom svangerskapet. det begynte på 122/77 og er nå på 145/95..jordmor sendte en henvisnig siden hun syns det var for høyt, så i dag skulle jeg dit, vi fikk se babyen på ny, hadde det så fint som bare det, veide rundt 950 gr nå legen sa at jeg bare skulle ta det med ro og slappe av, men leve som normalt og...noe jobbing mente hun ikke var noe vits...kjedelig, er jo bare 26 uker i dag, og ikke skal jeg jobbe på 3 mnd...uff..jaja, men må jo høre på de da.. har hørt så mye negativt om ahus, så vurderte å bytte sykehus, men ble så godt tatt i mot, og hvis jeg skal ha noe videre oppfølging så blir jo det det nærmeste..men jeg er fornøyd da:) ville bare si det jeg da..hehe
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Godt du fikk oppfølging da! Må ta sånt på alvor ja.. Skal du på flere kontroller på ahus? Ahus er fantastisk. Jeg har nettopp født der,og de er helt utrolige mennesker.. Er desverre kun det negative man husker når folk snakker om noe. Husk at personalet der også er de beste i landet,stort sykehus. Har aldri vært borti flinkere og mer omtenksomme mennesker! Så bare gled deg til opplevelsen.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 ja, er kjempe fornøyd:) legen sa at jeg skulle ta blodtrykkskontroll annenhver uke hos jordmor eller lege, men behøvde ikke å komme dit så sant det ikke var noe som skjedde da, men da var det bare å ringe:) så fint å høre noe positivt om ahus da, man trenger å få høre det også..hehe..gleder meg som bare det til fødsel og alt jeg..hehe
Sol*i*magen Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ahus står for Akershus Universitetssykehus og ligger på Lørenskog...
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Må bare skryte litt av ahus jeg også Gikk til oppfølging der under mitt forrige svangerskap, og også under dette. Kvinneklinikken der må bestå av bare nydelige mennesker tror jeg, for etter maaange kontroller har jeg enda ikke en eneste negativ erfaring jeg kommer på... Kan ikke sammenligne med noen andre sykehus mtp graviditet/fødsel, men jeg er utrolig glad for at ahus er "mitt" sykehus :=)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 så fint at dere skryter litt;) jeg skal føde på ahus, å jeg er veldig spent...akkurat som jeg var sist, når jeg skulle føde på ullevål.
Andrebolleiovnen Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Så bra da!! Jeg har lite erfaring med A-hus, skal føde der selv og på svangerskapskurs 7 mai. Noen andre?? (jeg har termin 12 juni) Blir spennende, men kjenner jeg har litt sykehus skrekk, da jeg kun har vært på sykehus, da jeg selv ble født. Ellers så skal jeg benke meg foran tven på mandag kl 20 på tv3, da kommer det en serie som heter sykehuset, opptak fra A-hus, hvor de også viser fra fødestua:) Og livet på sykehuset. Tror det er bra å få med seg, om man er litt nysgjerrig og engstelig:)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Så godt at du blir fulgt godt opp! Jeg er også veldig fornøyd med Ahus, jeg blir selv fulgt opp pga høyt blodtrykk, og ble det i forrige svangerskap også, og har bare møtt trivelige og flinke folk der Jeg kjenner meg ikke igjen i den dårlige kritikken av Ahus, i alle fall
liten spire Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 kjempe fint att de følger deg opp jeg må skryte av ahus jeg også har født begge mine barn der og har ikke noe annet enn posetive ting og si om både jordmødrene og sykehuset generelt Jeg er derimot mere skeptisk denne gangen hvor jeg skal føde på fredrikstad sykehus . lykke til bare hyggelige minner fra ahus
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2008 hi her titta innom i dag og så at det var så mange som hadde svart, det var litt gøy..hehe..når jeg leser alt det positive dere kommer med så blir det jo bare bedre og bedre..hehe..tenkte at jeg skulle velge kongsvinger, men det er litt lengre å dra, men det blir jo ahus da siden jeg har vært der på kontroll:) er fint å få positive svar og, ikke bare det negative man hører..takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå