Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Min kjære mormor er så syk.Akkurat nå amputerer dem hele benet hennes og hun takler det IKKE.To blodpropper på tre dager.Hun har vært på sykehuset i to uker nå pga mistanke om lungekreft. Herregud dette er så vondt. Mamma ringte i stad og hun bare griner og er vettskremt. Kjære mormmor`n min fortjener ikke dette. Dette har jeg ikke sagt høyt til NOEN,men jeg håper nesten hun slipper jeg.....hva slags liv blir dette da.Oksygenslange i nesa,et bein mindre og NEI....Helt kvalm jeg. Hun er "bare" 74 år:o( Måtte bare få det ut jeg....føler meg helt tom!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Uff, det er tøft å få sånne beskjeder......håper det blir den beste løsningen for henne tross alt... Sender deg en klem:-)
ejiec++ Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 selv om det er et sjokk for dere akkurat nå, så kan mormoren din få god livskvalitet selv om hun har et amputert ben. Det kommer helt sikkert til å bli en kjempetøff peridoe fremover både for henne og for dere rundt, men stå sammen i en tung tid så klarer dere det. Det finnes helt sikkert noen som kan snakke med dere og gi god informasjon rundt situasjonen hennes - spør på sykehuset. God bedring til mormoren din, og en klem til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå