Gå til innhold

Hei jenter.. Noen som liker Prada parfymen her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en her jeg gjerne vil bli kvitt. :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den heter Infusion D`iris.. Det er eau de Parfum og koster 550 ny. Det er tatt en sprut av den..

Lyst til å kjøpe????

Anyone... :)

Skrevet

Hvor bor du og hvor mye skal du ha for den?

Skrevet

Vil gjerne ha 400,- for den.. Som sagt er tatt en sprut av den bare.. :) :)

Jeg bor i Vestfold, men kan sende til de fleste steder jeg :)

Det betaler jeg...

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes kanskje det er litt "rått" å selge den for dyrere enn ei ny flaske på nett da...

(internettshoppegal)

Skrevet

Hvorfor det?

Vet ikke hva den parfymen koster, men om den koster 550 kr i butikken så selger hun den billigere. Hun kan ikke belage seg på at den er billigere på nett. Ikke hun som skal ta hensyn til det, men det er noe kjøper kanskje burde ha i bakhodet...

Skrevet

Bebbisjenta; jeg er av den mening at man bør innrette seg etter tilbud/etterspørsel.

(markedsøkonom som jeg er)

Synes derfor kanskje at dersom man skal selge et åpnet (brukt) produkt, selv om det er lite brukt bør ta hensyn til at man på nett kan få det vesetlig billigere.

Dersom man ønsker å få solgt det da, det er jo også relevant.

Skrevet

Hmmmm.... markedsøkonom....

Selvfølgelig selger hun den for 400,- hvis hun kan få det for den, tilbud og etterspørsel :)

Skrevet

Virket ikke som hun fikk det....

Skrevet

Kan godt hende at hun ikke får 400,- for den, men hvorfor begynne på et mindre beløp? Bedre å ta høyde for litt pruting.

Når jeg selger ting på finn tar jeg alltid høyde for pruting i prisen.

Skrevet

Joda! Markedsøkonom som jeg også er, vet jeg hva tilbud/etterspørsel er. Og er det et produkt noen etterspør ofte og jeg har det produktet vil jeg gjerne ha et overskudd eller et veldig lite tap hvis produktet er brukt.

Men samtidig gjør det meg prisbevisst, så jeg hadde ikke falt i den fella = ) Synes det er kjøper av en vare som må være bevisst på det selv.

Eksempel på det er at når Fru Lyng hadde OTH vogner som ble solgt til halvpris for en stund tilbake. Dro jeg og kjøpte 3, vet at etterspørselen på brukte OTH er stor så da så jeg mitt snitt på å tjene en slant eller to.

La ut annonsene på finn.no og solgte dem med 2000 kr i overskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...