♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hun altså...hehe..Svigermora mi er så god, men hun har sine dager eller tider hvor hun ikke er helt god.. Nå er det sånn blandings da... har termin om 2 uker og har fått fødeforbud, fordi hun har dratt nordover for å besøke sin bror og hans familie... Ble nesten litt oppgitt jeg...hehe..Hvem planlegger en sånn reise når man kan føde før..Klart, ikke sikkert jeg gjør det..Tviler på det...Men likevel...Jeg hadde ventet jeg..men det er meg da...=o) Men nå kommer hun da hjem igjen på tirsdag (dro i går da).. Hehe..hadde vært litt "artig" å ha født i helga nå ja..=oD...Fødte 2 uker før termin sist, da var det sambo som nesten ikke rakk det...hehe... Må le litt...
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ja, du kan jo bare si det til babyen: "nå må du holde deg der inne til farmor kommer hjem igjen...for hun er ute å reiser..." He he, ja det er ikke så greit å få forbud mot noe man ikke styrer... Samboeren min har gitt meg fødeforbud 5/3 han, for da har han bortekamp i Bergen... så....Jada... Må le litt hvis du føder i helgen...
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Søsteren min mener og tror sterkt på at jeg føder enten natt til mandag eller mandag.. Kan ikke skjønne det...Men hvis noe i familien hadde sagt at den datoen der føder du på og jeg skal tro på det, så må det bli pappa... For da vi fant ut at jeg var gravid med gutten vår sa pappa at han kom på bursdagen hans...Gjett hvem som fødte 14 min før midnatt på bursdagen hans..=oD...hehe Så Pappa og gutten vår har bursdag på samme dag... var nok mer flaks på gjettingen, men han har som regel rett...hehe.. Hadde vært litt artig ja..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde født mens hun var på reise HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!! Da slepper jeg besøk på sykehuset og snakk i ørene!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Min svigermor kommer hjem fra lengre utenlandsopphold en uke før termin og 10 dager ETTER min mann (hennes sønns) 30-årsdag. Gjett om jeg har lyst til å føde rett etter bursdagen.... synes godt hun kunne vært hjemme til da, ja. Vi har jo en gutt fra før også som kunne trengt å vært litt sammen med bestemor og ikke bare kjedelige og lite bevegelige mamma.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jaja, min mor annonserte at jeg pent måtte føde innen fire dager etter termin - for da reiser hun til andre siden av jorden på jobboppdrag og blir borte i to uker. Jeg syns det var rimelig kjipt, da... Både at hun valgte å reise akkurat da og måten hun sa det på, som om det ville være min feil om hun ikke var i byen. Jeg skjønner jo at foreldrene sine har sine egne liv, men skulle så gjerne at de liksom var med på hvor utrolig stort det er at vi faktisk skal få et BARN! Og at de skal bli besteforeldre - OK, så er det ikke første barnebarnet til min mor, men likevel, da?
BitteLiten *har født* Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jaja.. min sviermor(og svigerfar) bor 9 timer unna med bil... Og de gidder ikke komme på barselvisit engang..... Gutten som vi har fra før har de bare sett to ganger, og det var når vi kom til dem.. Guttungen fyller snart 2 år.. Men slik har det alltid vært med de, så jeg gidder ikke prøve engang!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2008 Ja de er litt rare disse foreldrene våre...Nå er det jo sånn at vi ser våre minst en gang i uka og vi bor ikke så langt unna hverandre heller... Menmen...Skal ikke klage jeg..Synes det var bare litt tafat å reise så nærme termin...Menmen...Min kropp og det er den som bestemmer ikke jeg...=oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå