Gå til innhold

Hva spør de om på meklingsmøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er idiotisk at vi må dit, da vi klarer å ordne opp selv....

Da jeg spurte om vi ikke kunne lage en avtale selv, så sa de nei.

Hvorfor? - fordi de fleste ikke klarer å bli enige selv. Nei, vel. Men hvorfor skal vi sitte der for ei kjerring å svare på spørsmål når vi ikke trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meglinga for vår del var veldig raskt å få unna...vi hadde bare en time....vi var ikke så gode venner etter bruddet...men vi var enig om det praktiske så da var det lett å få laget en avtale....

Jeg har sønnen hos meg - han har "vanlig" samvær...iallefall det det står på avtalen....men han stiller mer opp når han vil.....

Men uansett...så ta en time...er dere helt enige om alt så vil jeg tro dere også greier dere med 1 time...

Skrevet

Det er bare loven som er sånn

Dere kan være enige nå ja, men om to mnd så kanskje dere ikke er enige, da er det greit å kunne ha en avtale å se på. Den blir stemplet og underskrevet. Men dere trenger bare en time der, og ikke noe mer.

Det de spør om er gjerne noe sånn som om dere har noen tanker selv om hvordan dere skal gjøre det osv.... vi hadde blitt enige på forhånd, men kan love deg at vi er ikke enige nå. Han skulle ha samvær en dag i uka og annenhver helg, men har kun annenhver helg og en dag annenhver uke, og er fryktelig vanskelig om jeg spør om han kan ha de en dag... noe han egentlig skal da med tanker på den siste dagen han ikke gidder å ta seg tid til...

Skrevet

Tror ikke vi blir uenig med det første...

Han er enig i at jeg skal ha han mest. Siden jeg har den jobben jeg har. Og han har den jobben han har. Hvorfor skal han plutselig finne ekstra tid nå liksom. Men de dagene han har han vil han dra tidligere fra jobben. Det har han lovet meg.

Han er i tilegg hjertlig velkommen når han vil til oss....

Blir vi uenige, får vi vel skrive ny avtale. Livet og situasjoner forandrer seg hele tiden. Kan hende jeg vil trenge mer hjelp fra han siden.....

han vil ha han mer enn mange andre pappar. - Heldigvis. Og han kommer aldri til å svikte sønnen sin - HELDIGVIS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...