Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere toalettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er målet 1 gang i uken..etter min mening skal det ikke være "ekkelt" å gå på sin egen do, jeg er også veldig ant-bakteriell, hehe...leste i Illustrert Vitenskap at bare i øverste kant på doskåla finnes det over 4000 forskjellige bakterier...har en nabo / venninne hvor jeg prøver å unngå å bruke doen, den er brun og skitten hver gang jeg har vært der...:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker rundt kanten hver dag, nedi do noen ganger i uken.

Skrevet

burde vel vært mer,men blir bare 1 gang i uka desverre..I helgen tenkte jeg ta en skikkelig runde med vegger og tak på badet..Det skal skrubbes..;))

Skrevet

Det er 3 gutter i vår familie som bruker doen, og en liten prins som skal reise seg på alt, så det blir fort 5-7 ganger.

Men ikke så ofte med skrubben nedi da....

Skrevet

kun når jeg venter besøk..

hahahahahahahah. neida.....

Skrevet

3-4 ganger i uka. Synes det er fort gjort å dra over med jif og dopapir utenpå og på kantene, og sånn antibakteriell neddi og svusjsvusj med dobørsten: Ferdig :)

Må si at jeg setter pris på rene do da ;o)

Skrevet

Jeg går faktisk kjapt over doen og vasken på badet med litt klor hver kveld før jeg legger meg... Akkurat der er jeg veldig nøye. Dette er noe jeg legger merke til hvis jeg er på besøk, ingenting er så ekkelt som et skittent bad/toalett og kjøkken..så har i hus vaskes det og kjøkkenbenker/bord daglig...

Skrevet

Aldri:) Men vaskedama tar det en gang i uken...

Skrevet

Glemte å legge til at når jeg mener skikkelig vask, så er det med full kloring osv...Jeg sveiper over kanten med Jif klut utenom "hovedvasken" :-)

Skrevet

Jeg kommer gjerne på besøk til deg Ugla siden du er så nøye på å vaske vekk bakterier :-D

Skrevet

Vær dag og ellers når noe har gjort det store er det deres jobb å skrubbe med børste etterpå.

Skrevet

vasker toalett og vasker hver dag.

men tar hele badet en gang pr uke

Skrevet

Doen vaskes mine en gang i uken. Har to gutter som søler litt, så det blir raskt oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...