Gå til innhold

Pinlig å måtte spørre om.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe som kjennes ut som små kviser i underlivet..ikke inni..men utenpå der som det er mest hår liksom..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..de er ganske små men sinnsykt ømme visst du tar på de..har kanskje 2-3 om gangen..jeg har også det samme av og til helt oppe mellom lårene..men de kan være litt store...er det noen som vet hva dette kan være?har hatt det sikkert i ett par år så går ut ifra at det ikke er noe veldig alvorlig..men har aldri tenkt på å spørre om det før..er ikke alltid jeg ligger merke til de...

velger å være anonym=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare noen betente talgkjertler tror jeg. :-)

Skrevet

Kan det være inngrodd hår, etter barbering tro?

Skrevet

Jeg har hatt noe lignende, og får det fremdeles innimellom, men de er store da, og det kommer ikke annet ut enn kanskje litt blank væske. Men veldig ømt. Hadde noe lignende under armene en periode, og det hang sammen med ubalanse i hormonene. Ble bedre da jeg startet med p-piller. Nå som jeg selvfølgelig ikke går på p-piller hender det at det kommer en med jevne mellomrom. Det er ikke lekkert, men det går relativt fort over. Kan jo hende det har sammenheng med alle hormonene som raser i kroppen når man er gravid...

Jeg tror jeg er anonym, jeg... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...