mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 spør om hva en synes om forskjellige navn som de tenker på,dette er selvfølgelig lov og sier ingenting på det,men jeg bare lurer på hvorfor folk spør om dette. Er det fordi de vil høre om det er akseptert navn,og hvis de får høre at det er det,så bruker de det,eller hvis ikke,så kutter man ut det navnet,eller er det fordi de bare er nysjerrige på hva andre synes. Må bare understreke at jeg ser ikke noe galt i å spørre,bare nysjerrig på grunnen. Håper noen vil svare
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Tror bare folk vil vite hva andre syns om det navnet,tror nok ikke de velger de tbort dersom ikke vi liker det,er jo litt spennende hva andre syns om navn,syns nå jeg da.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Ja,det skal jeg være enig i da,men ofte når en velger spesielle navn,så er det fåtall som liker det,men det synes jeg bare er greit,for da blir det færre som heter det.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg med mange flere synes det å snakke om navn er kjempemoro. Det er interessant å høre hva andre synes, hva de forbinder med navnet og om man tror det kommer til å bli et topp ti navn f.eks. Det er også et viktig valg og for mange er det sikkert greit å tenke litt på navnet før de velger. Om du titter på navndebatten vil du nok se hvor stor aktivitet det er der. Dessuten er det et positivt ladet tema rundt det å få barn og derfor morsomt å snakke om:)
Lille Luna Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Det å snakke om-og diskutere-navn når man er gravid er en av de vanligste tingene å snakke om. I tillegg til bekkenløsning, kvalme og andre ting...så det er jo helt normalt å ha slike samtaler på dette forumet. Men jeg håper folk bestemmer navnet selv, og ikke føyer seg etter om en eller annen de ikke kjenner engang synes navnet ikke klinger bra..;-) Og spesielle navn er gøy! Artig med noe som ikke "alle" heter. Jeg for min del har funnet flere navn på diskusjoner her, som nå står på vurderingslisten til den lille gutten i magen min:-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Det er jo kjekt å få innspill til navn ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå