Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hmm, jeg har gått hele svangerskapet og følt at jeg blir bleikere og bleikere, litt gusten liksom. Men den siste uken nå så har jeg masse pigmenter og ser plutselig litt fresh ut. Flere som har kommentert og spurt om jeg har sola meg eller brukt krem, men jeg har ikke brukt noe. Er det sånn at man blir brun når man passerer 35 uker...:=) He he, skal jo ikke klage sånn sett....
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 ..hm...send meg litt pigmenter takk ) ække mye brun lengre jeg nei...*sukk*...
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hehe..Ikke brun her nei..Er så bleik at noen må tro jeg er levende død...hehe.. Men hvis du har vært mye ute, gått tur eller noe, og hvis det har vært mye eller noe sol så blir man faktisk fort brun... Var en hel da ute i sole forrige svangerskap...hehe ble så brun at jeg ikke trengte å gå ut mer...=oD...
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 He he, skal ikke skryte på meg så mye solskinnsturer i det siste heller. Har gått turer på kvelden gitt... Kanskje det er noen som maler meg om natten når jeg sover... Snillt da:=)
anne* Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Samme her! Bare jeg har blitt litt flekkete i ansiktet... så ser fresh og fin ut på avstand, men ikke nært innpå hehehe
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Hadde vært moro om det å bli brun hadde vært et tegn på at man føder snart...:=) Meeeeeeeeen, heller tvilsomt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk mye mer pigmenter på brystpartiet og magen helt fra starten av..plutselig har jeg også føflekker:(
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Eeeeeeyyyyy!!! Så det er du som har stukket av med fargen min??????? Synes jeg har blitt en skikkelig bleikfis i det siste jeg! hehe......
anne* Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Vel... jeg har termin i dag!! Kanskje det er tegnet jeg har venta på! "Når du ser de brune flekkene komme på kinnene dine - DA skal du føde" hihihihihih
semma Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Samme som deg! Men kun i ansiktet! Har vært en del ute på tur i sola i det siste, så det er vell det. Men vet av erfaring at jeg blir mye lettere brun når jeg er gravid! Termin om 2 uker.
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 Litt nyskjerrig...Hvor i Norge er dere, i og med at dere har vært ute i sola de siste dagene... Hvilken sol?? Ikke sol i Oslo ihvertfall... buhu..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Hmmmmmm!!!!!! Bare vent til snuppa er født! Jeg skal ta solarium 3 ganger i uker 20 hver gang i to uker! Orker ikke å være " snøhvit!" lenger! Har bodd i 7 år i Brasil og er vant med SOL... sukk
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 gulsott da? blir jo ikke brun sånn uten videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå