Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hvor lang kur fikk du da... Var d slik at d trykket veldig i pannen din,og m øynene... Og når du ser ned gjør d vondt?
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det var forferdelig vondt, trykket i panne, kinn, hele hodet faktisk, var vondt å ligge og vondt å se... Jeg fikk en fem dagers kur, men den hjalp allerede etter to dager...Husker selvfølgelig ikke hva de tablettene heter, men legen sa de var relativt svake og ok for gravide å bruke...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Takk for svar,skal ned på legevakta nå kl 4 så håper e kan få noe som hjelper fort,for jeg skal ta keisersnitt til Tirsdag,så bare håper di kan ta d da.... Men var vist vandlig m bihulebetennelse i slutten av svangerskapet sa ho.
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ja, legen min sa også det til meg, at det tross alt var bra jeg ikke fikk bihullbetennelse helt på slutten av svangerskapet... Kanskje det er stoffer i antibiotikaen som "skader" på slutten. Men spør om det er noen ting som helst de kan gi deg som letter på trykket, som du i det minste kan bruke nå i helgen. Er vel ikke noe særlig å ha bihullbetennelse når man skal opereres... Masse lykke til ihvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå