Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 ååååh at det går ann.. TYPISK min uflaks! Skal reise hjem til foreldra mine på besøk med buss i dag! Det pleier vi å gjøre sånn annenhver helg! Prøver iallefall å få det til så ofte! =) Så idag har jeg stressa max (som vanlig) for å få pakka med alt som trengs! Typisk meg å glemme det viktigste! Da vi endelig var klar etter mye styr og stell, og var komt oss i bilen, kjørte vi fort opp til busstoppen. Sambo tar med seg bagasjen og begynner å gå opp til busstoppen, jeg sitter forsatt inni for å få ut setet til snuppa. Det PØSREGNER ute! Bussen kommer, og sambo som er med busstoppen, vinker det han kan for å vise tegn til bussjåføren. Slik vi alltid gjør! Bussjåføren ignorerer og kjører glatt forbi!!!! Jeg ble såååååå sinna!! Så nå er jeg hjemme igjen og venter på taxi, sambo er kjørt til jobb.. Og min eneste mulighet er taxi... Og en senere buss.... Surt alså... =/ Som om vi ikke har lite nok penger fra før av.... blæææ! Måtte bare få det ut ... hehe:P
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Da hadde jeg sendt klage til buss-selskapet!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Frister.. for dette har skjedd før også!!!!!!!
*Molly mus* Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde også send klage til buss-selskapet. Skikkelig irriterende det der.
grå :) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 må du reise dit i dag da om du har så dårlig råd? hadde glatt blitt hjemme jeg...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Alså jeg har busskort da, som jeg betaler 250 kr mnd for;) Så koster meg kun 60 kr for reisen! så det går heelt fint;) Mamma og di holder jo oss med mat osv;) Hadde jeg ikke hatt busskort så hadde turen en vei kosta meg rundt 250-300 kr.. så er glad jeg har kort:) Meeen, når jeg må ta taxi nå, som ikke var en del av planen.. blir det jo litt mer utgifter! så det var litt surt! Og ja, jeg "må" på en måte reise der.. Har en mamma/mormor som går og lengter etter å se jentene sine, og en stolt onkel på 5 år som teller ned dagene til vi kommer;)
firemerkersmør Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde sendt taxi regninga til busselskapet. Det gjorde jeg. Etter flere måneder med krangling fikk jeg igjen. Prinsippsak for meg da. Ble så forbanna!!! Skulle på jobbintervju, så var lite interresert i ekstra stress. Hører vel med til historien at jeg ikke fikk jobben :-(
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Da forstår jeg GODT at du sendte inn regninga! Forstår ikke hvorfor dem ikke stopper liksom??? Dem skal jo uansett se på busstoppen om noen står der når dem kjører forbi.. og det går da vel ikke ann å UNNGÅ å se en mann som står å vifter med armen for harde livet...??!!!! Noen bussjåfører alså.... Rart hvor forskjellige dem er og.. Noen er av de sureste du kan finne.. så vidt dem gidder å reise seg fra setet for å komme å hjelpe med bagasjen (som de er pliktig til).. Imens andre er blide som soler og gir 100% service! Sjeldent jeg har møtt noen av de sistnevnte, men det har skjedd! Og det gjorde dagen min bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå