hmmm? Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og samboeren min har helt forelsket oss i navnet Sylvester, har fått masse pes fra folk rundt meg om at DETTE kan vi da ikke mene og sånt... kommentarer som "stakkars barn" og "hvordan kan dere like DET navnet" er ting vi har hørt mange ganger... men jeg klarer ikke helt å se hva som er SÅ gale med navnet, greit at det er ukjent og lite brukt me jeg synes det er litt av sjarmen med navnet... Ellers har vi tenkt på Ulrik og Leo Nikolai, liker jo disse navnene også så er ikke helt sikekr på hva vi skal velge.. hva synes dere? helt greit hvis dere ikke liker navnet, vil gjerne høre hva dere mener HELT ærlig...
*Super*Mamman* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ok. Synes Sylvester er et kattenavn, ville aldri kaldt ungen min det.. Men Leo Nikolai var kjempefint:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Veldig uten om det vanlige=oD..Første som slo meg var Stallone(?)...hehehe... Ville vel kanskje ha valgt Ulrik... Leo får meg til å tenke oransj skogskatt..=o) Søte de da...hehe...Nikolai, er vel helt greit det... Men husk det er dere som skal like navnet..Så ikke bry dere om hva andre sier...Litt artig å ha et navn som ingen andre tør å ha...=oD..
Tirilill Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Beklager å si det, men jeg synes ikke Sylvester er så veldig fint. Har nok en del med en viss Stallon å gjøre... Ulrik synes jeg er kjempe fint og søtt!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Vel.. datteren min går i samme barnehage som en gutt ved navn Sylvester.. Faren er en kjent forfatter, så da synes liksom folk det er mer akspetert med slike spesi navn (veldig morsom forfatter, for øvrig:),, Men må si jeg selv synes det er helt corny, for å bruke det uttrykket. Tenker på stallone og hver gang jeg ser den gutten begynner jeg å synge på denne tegnefilmmelodien "Sylvester og Pips mysterium" og må bite det i meg såikke han hører det. Tipper dessverre han evt får gjennomgå for navnet sitt når han blir litt eldre.. men det er nå min mening
nr 4 er her<3 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 syns ikke sylvester var d fineste navnet men som sagt d er dere som skal like d å ikke alle andre=) leo nikolai er jo kjempe fint..ville hatt leo selv visst vi hadde fått gutt=)
hmmm? Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 takk for svar.. er greit å høre hva andre mener også ) vi får se hva han heter etterhvert, forløpig er han bare "Kvantum" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå