Gå til innhold

Erd farlig å ha bihulebetennelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er gravid? D trykker så i panna,og over øynene mine at e holder på å bli gal.... Må helst bare se rett frem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ekkelt med bihulebetennelse. Men ikke farlig i forhold til beien, så lenge du ikke har høy feber.. Men du burde kanskje kommet deg til legen, slik at du hadde fått deg en antibiotikakur.. Er mange typer du kan ta som er helt ufarlig til bebien:)

God bedring:)

Skrevet

er ikke farlig, men fryktelig vondt da!!!! har nettopp avsluttet en antibiotikakur jeg:o) så her er alt mye bedre... kom deg til legen, det er fint mulig å ta en antibiotikakur som ikke er skadelig for baby'en:o)

Skrevet

ar hos legen nå,å fikk antibiotikakur,så håper d hjelper snart...

Skrevet

Signerer svarene du har fått over, men må presisere at det ikke nødvendigvis hjelper med antibiotika. Dersom bihulebetennelsen skyldes virus er det ingenting som hjelper. Men jeg har selv hatt god erfaring med saltvanns nesespray. Kan brukes så mye du bare orker, og det skyller godt ut og løser opp. Det eneste effektive smertestillende jeg har hatt mot bihulebetennelse er en paracet og en ibumetin, men ibumetin kan man ikke ta mens man er gravid.

Skrevet

Tror ikke det er farlig, men fryktelig ubehagelig..... God bedring!

Skrevet

Hatt det kronisk i 6 år, måtte tilslutt operere :s Håper du er heldigere, ett tips til deg, som jeg også ser du har fått før her, SALTVANNS-SPRAY!!! En som får det spruta laaaangt oppi nesa ;o) Det er utrolig viktig!!! Antibiotika hjelper sjeldent på bihulebetennelse. Bare noe legene skriver ut for å gjøre det, men det kan jo hjelpe på deg :o)

Ikke farlig å gå med som gravid.

Lykke til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...