Gå til innhold

vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange fra vestfold her inne eller?kjeder meg på jobb, en rolig dag.. så prøver å finne på noe vi kan gjøre i helgen.. er det noen som har noen tips og forslag til hva man kan finne på med sønnen på tre år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

mange vet jeg ikke, men jeg er nå her ;)

Hm, nei.. si det.. prøver og skal finne på noe i morra vi og, vurderer en piknikk på en eller annen strand et sted..

Skrevet

Bor i Tønsberg og har selv en på 3 år. Jungelby ligger i Tønsberg, badeland på Nøtterøy. Ellers besøker vi ofte biblioteket på lørdager.

Skrevet

så koselig:) ja, det er jo et alternativ:)hvor i vestfold er dere fra da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er fra tønsberg, men er bosatt i Holmestrand for tiden.. og blir vel her noen år til : ) Du da?

Jungelby ja.. hmm.. men må ha med mini på 5 mnd da, så tror vi dropper det i denne omgang :)

Skrevet

er fra sandefjord:)uff, er sikkert masse man kan finne på, men er så dårlig på å komme på noe....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Okey :) Flytta derfra i 2006 jeg.. Tur rundt bugårdsdammen? Dog finere der på sommeren,men..

Svømmehallen?

Jeg er ikke kjent i sandefjord, selv om jeg har bodd der i 5 år.. *skammer meg*

Skrevet

bodd der i fem år ja:) men du likte deg ikke der da eller? siden du fløtta?!=)

ja, kan jo alltids gå en tur, hehe:) men er liksom litt kjedelig å bare gå rundt den derre dammen.....

gamle er dere a?

Skrevet

Gå tur i Folehavna, bade i Bugården (er ikke sikker på om det er åpent nå i vinterferien), dra på hvalfangstmuseet. Eller sett dere i bilen og kjør til badeland i Langesund og spis pizza på Sjøloftet i Brevik etterpå!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, jeg likte meg ikke nei, OG flytta fra pappaen til eldste, så.. :)

Ja, det er kjedelig. Ta med te, litt kjeks, finn en lekeplass og si dere er på tur, funker som bara det her! :)

Jeg er 23, sambo er 34.. dere da?

Nå skal jeg hente snuppa i bhg, men sjekker innom etterpå :)

Skal se om jeg kommer på no lurt :)

Skrevet

takk takk:) jeg er 22 og samboer 21.... skal ha barn nr to til sommern:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, kom ikke på noe mer spennende! :o)

Nå er det pølsefest på gulvet her! DET slo hvertfall ann! :P Hehe

Skrevet

-Jungelbyen i tbg

-Badeland på nøtterøy eller svømmehallen i tbg

-Marinemuseet i Horten

-Borrehaugene i Horten, ta med grill og grill pølser, kjempe fint for barn som liker og løpe rundt

-gå på skøyter

-Gå på kafe

Skrevet

Jeg bor i sandefjord og her er det barneteater på verdensteateret hver lørdag. Veldig festlig for hele familien! Ellers er det jo massevis av flotte uteområder man kan dra til. Ta med engangsgrill og pølser så er sikkert guttungen kjempe fornøyd!

Skrevet

Det begynner kl 13, men er ofte fullt, så lurt å være tidlig ute. Koster 100 kroner per pers. Teateret altså ;-)

Skrevet

Vi er begge 30 år og venter nr. 2 i mars.. Og har da en 3 åring fra før. Er ikke så mye som skal til for å glede min iallefall. Bare en tur i skogen med bål og pølser er en slager.

Skrevet

god ide:) det er noe vi kan gjøre framover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...