hmmm? Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og samboeren min har helt forelsket oss i navnet Sylvester, har fått masse pes fra folk rundt meg om at DETTE kan vi da ikke mene og sånt... kommentarer som "stakkars barn" og "hvordan kan dere like DET navnet" er ting vi har hørt mange ganger... men jeg klarer ikke helt å se hva som er SÅ gale med navnet, greit at det er ukjent og lite brukt me jeg synes det er litt av sjarmen med navnet... Ellers har vi tenkt på Ulrik og Leo Nikolai, liker jo disse navnene også så er ikke helt sikekr på hva vi skal velge.. hva synes dere? helt greit hvis dere ikke liker navnet, vil gjerne høre hva dere mener HELT ærlig...
anette&tutta mari :) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei, det første som slo meg var Sylvester Stallone... synes Ullrik og Leo var veldig fine navn da:)
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 heisann,helt ærlig så liker jeg ikke sylveste,men d er nok for jegaldri har hørt noen heterd,utenom en tegneserie figur,men leo nikolai var kjempefint,men d er jo bare min mening da......
1222 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Vet du, jeg synes det er et flott navn, har aldri tenkt på det før som et aktuelt navn, men likte det veldig godt med en gang jeg leste innlegget ditt. Ulrik er et navn som har vært svært aktuelt for vår del, men nå har vi fått vite at vi får en jente:-). Leo og Nikolai hver for seg eller sammen hadde vært helt uaktuelt for oss. Spesielt Nikolai, det blir rett og slett for sukkersøtt i mine ører, men det er min smak:)
hmmm? Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 takk for svar er greit å høre hva andre har å si om navnet også ) er fremdeles veldig usikker, så vi får se hva det blir...
Tante Bassa Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenker på den tegneseriefiguren når jeg hører Sylvester, og syns ikke det er et veldig fint navn. Leo Nikolai derimot syns jeg er kjempefint. Men syns jo dere burde velge det navnet dere syns er finest. Liker dere Sylvester, så hadde jeg gitt blanke i hva andre mente. Lykke til med navnevalget :-)
Mary Poppins Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Sylvester er kult! Mye mye bedre enn Leo Nikolai og Ulrik. Det syns jeg!
Miss Misantrop Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Rambo eller Pip og Sylvester- men navnet blir fort ikke assosiert med andre enn gutten dere faar. Lykke til med navnvalg. Barn kan alltid finne noe aa mobbe for og navn er saavist ikke det verste.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde uten tvil valgt Sylvester av e forslagene du kom med!! Det har jeg aldri tenkt på og synes det er kjempekult! Veldig mange som heter Ulrik for tiden og Leo Nikolai - det synes jeg i alle fall ikke noe om.. Min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå