Bobine Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hmmm... Før var ungen voldsomt sparkende ca mellom kl 9 og 11 på formiddagen, men de siste dagene har hun slutta med det. Kjenner hun snur seg litt innimellom, men det er ikke like mye fart som før. Er det grunn til bekymring? Kjenner jo liv, bare mindre og anderledes enn før. Er 32+ 2 forresten.
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hvis det er mindre liv enn det du er vant til så sier dem at man da skal ringe føden/jordmor... Kan være at hun har fått mindre plass å bevege seg på...Men er du bekymret så ringer du..Jeg ville ha gjort det...
Bobine Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Takk for svar. Jeg er ikke så veldig bekymra enda. Men når man er vant til å bli vekt av at magen hopper, så er det litt rart å vente på god-morgen-dulten lissom. Kanskje hun har snudd seg og sparker på innvollene i steden, eller at hun bare har forandra døgnrytmen litt, nå er hun i alle fall våken :-) Hvis ikke det roer seg helt i helga, så skal jeg klare å vente til kontrollen på mandag.
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Kan være det ja...Synes du skal se ann dagen jeg...Så lenge du kjenner godt med bevegelser så ville jeg tro at ting er i orden, og at hun kan ha snudd seg ja... Som sagt så blir det jo trangere og da blir sparkene til litt mer glidende bevegelser...Har blitt det her i allefall...hehe...Har vært en del turer til legen og sykhuset alt...=oD...Men alt i skjønneste orden=o) Se det ann du, kan hende hun virkelig gir inn senere..=o)
Bobine Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Så bra det er i orden med dere da :-) Dette får meg til å lure på (har ikke barn fra før): Er det ikke mere som skal til enn en ørliten detalj for å vippe mor av pinnen? Da kan vi få noen interessante år foran oss her i huset gitt!! :-D Hihi
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Ååå...Skal så lite til skal jeg si deg...=oD... Er jo ikke bare år... Det er et helt liv med bekymringer i vente...Men mad masse godt i...=oD... Nå har jeg hatt et svangerskap der jeg holdt på miste sønnen vår i magen pga lite liv... fant da ut at han ikke hadde fått noe næring på mange uker, så jeg er jo mer på tuppa nå enn før... Men denne gangen har det gått så bra...Bortsett fra at denne liker å skremme meg...hehe... Så du har mye å glede deg til...=oD..
Bobine Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Ja, jeg leste om sønnen i den ctg-et eller annet tråden. Da har man lov å være litt på tuppa :-D Jeg satser på at det blir mer glede enn bekymringer å være foreldre. Men det er jaggu ikke lett å være godt forberedt til den nye hverdagen heller :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå