Gå til innhold

Teletubbyene, flere med barn som elsker dem??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å blir GAL og dvd er nesten ny, men Noah han elsker disse små greiene, angrer en smule på at jeg kjøpte den nå ja...

Kaniner kaniner kaniner kaniner...... !!!!!!!!!!!!

Synger jo nesten ikke om noe annet den gule Tubby greia og det hr festet seg i topplokket mitt...

Går rundt synger om disse kaninene dagen lang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjorde det i et års alderen!Og herregud jeg er glad den tia er over :)

Skrevet

Jepp begge her har likt teletubbiene. Hender fortsatt de ser på. Minste er to og eldste er snart 5.

Skrevet

Lillemor her eeeelsker dem, og jeg blir gal av dem...

Skrevet

sønnen min på tre ser av å til... og han blir helt opphengt! smiler for seg selv:)

Skrevet

sander fikk en grønn teletubby av mormor til jul...og han liker den veldig godt akkurat som mormor gjør hehe......

jeg synes også de er litt søte med film på magen hehe

Skrevet

Hehe, er du lei altså!?!? Teletubbiene som har så fengende låter *ler* :o)

Har en selv på 1.5 år som er mektig opptatt av Teletubbies og Gråtass. Tar meg selv i og tralte rundt i byen mens jeg nynner på teletubbies. Det kan umulig være bra! :o)

Skrevet

Ja, begge mine er/ var store fans! Eldste elsket de fra han var 1 år til han var ca 2 år, mens minsten som nå er 13 mnd digger de nå!

Det vil si at jeg fikk under et år pause... ;-)

Minsten henter coverene og sier "A-o" - he he :-)

Skrevet

Lille her liker de godt enda (3 år) Men snill som ho er så sier ho : Men mamma, du synes teletubbiene er litt kjedlig du, så vi ser på noe annet :D

PJUH!*

Skrevet

Nei, heldigvis *ler* Å det har jeg jobba litt med *ler* Du skjønner jeg har ei venninne som har ei datter som var helt hekta på dem ett par års tid. Så jeg var helt klar på en ting, inn i dette hjem kom det ikke en teletubbies film, så fort jeg så de på tv, skrudde jeg over på en annen kanal. Husker med skrekk og gru på Natalie som så på dvd, sang, leste, lekte med/om Teletubbies i et par års tid...*ler*

Bare noen nevner de begynner jeg å nynne på sangen der de remser opp alle navna på Teletubbisene, å det er klin umulig å få den sangen ut av hode igjen...

Skrevet

Yepp... Minsta elsker dem og jeg er veeeeeldig fristet til å knekke dvd-platene i to av og til. :)

Skrevet

Min 2åring elsker dem, men ser ikke så mye på de lenger som han gjorde. Synes de er søte jeg da hehe=)

Skrevet

Finnes det mange dvder av dem eller? Har en som heter "God Natt" og hadde vært fint om det fantes flere, for denne er jeg leeeei av.

Noah liker forøvrig bare filmen, han kan virkelig ikke fordra bamser.

Han elsker ole brumm også, men så fort noen kommer med en bamse av Ole brumm skriker han HØYT!!

Skrevet

Jada, en hel haug...

Vi har sikkert 6 ulike :-) Favoritten til minsten er "Store dyr og små dyr"

Skrevet

Talie elsker de, jeg HATER de!!! Jeg holder på å bli gal selv om dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...