Gå til innhold

noen med erfaringer med korsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og har så lyst til å kjøpe et korsett som kan brukse underkjoler osv, men vil gjerne at det skal være fint i seg selv og. gjerne sort, overburst, med snøring bak. Noen so har noen annbefalinger å komme med? må forresten ha det i ganske stor str.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har ikke noe erfaring med det, men hva med en sånn body som man får kjøpt etter å hatt operasjon på magen? Jeg har på meg det nå (tok full bukplastikk på mandag) og den holder absolutt alt inne!!! De er ganske dyre, men vel verdt pengene.

Skrevet

Rene undertøysbutikker har som regel korsetter. Undertøyskorsetter vel og merke.

Skrevet

Jeg kjøpte et nydelig undertøyskorsett på brudesalong, som er en fryd å bruke!

Skrevet

Hvor kjøper du sånn som du har etter opperasjon? Har en kjole som jeg har så lyst å bruke i dåpen til beibien når den tid kommer, men da må jeg sikkert ha noe som holder magen litt inne...

Skrevet

hos banda.... hviordan skriver det bandagist? litt usikker jeg.. jeg fikk den gratis etter operasjon, men vet det er mange nettbutikker som selger dem. Koster endel da, men holder dritbra inne magen, ikke som en hold in strøpebukse hvor man får en valk over strømpebuksa.

skulle ønske jeg hadde hatt en før operasjon, hadde kommet til å bruke den hele tida tror jeg he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...