saratussen Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Skal trillr rundt i en sort teutonia 04 modell... føler meg gammeldags=) Men det er SÅ god=) flere??
*bubbs* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 En venninne sa at jeg kan få låne en Simo classic den første tiden av henne. Om jeg kan det sier jeg selvsagt ja takk!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Gammel og gammel, er en 06 quinny vogn som vi kjøpte i desember 06 til Amalie som vi bare skal kjøpe bag og ha oppi.. Om vogna funker og er god og trille så spiller det ingen rolle hvor gammal den er :-)
saratussen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 har kjøpt 4 nye vogner i mitt liv så får bruke det vi har=)
ogladi Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er 36 år og snart førstegangsfødende. Har hatt så lyst til å kjøpe en spille ny simo combi. Det vil si minimum 6000 kroner. Men jo mere jeg tenkte på det, jo mer forstod jeg at det egentlig er bortkasta penger..... Så den som sitter og ser på en nylig innkjøpt simo combi milleniumsmodell (det vil si 2000 modell) er meg!!!!! Til kroner 600. Tenk på alt det andre jeg kan bruke de resterende 5400 kronene til! Og nå slipper jeg å være redd for at den går i stykker når jeg skal fly hjem og besøk familien min i sør-norge. Bor nemlig i nord-norge nå! Ja vogna er litt slitt, men ikke mye å prate om. Den er svart og grå og passer derfor greit til gutten som kommer hit om en god måneds tid! Så om det kostet meg litt energi å komme til den beslutningen så er jeg godt fornøyd nå!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 jeg kommer til å bruke vogna jeg kjøpte i 2005 til sønnen min. like fin enda å kjempe god å trille =)
Mumiluvu Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 på min første fødte som er 2004 modell, hadde jeg en 2002 brio kombivogn brukt.men den ble jo ødelagt i barnehagen så var nødt til å skaffe en ny en denne gangen.men hadde den ikke blitt ødelagt hadde jeg brukt den nå og.men det er jo litt in å ha noe brukt og så jeg var da en hipp mor
Makko med to små gutter Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Håper det... Men har falt for en TFK vogn, denne får jeg inn i bilen sammen med hundeburet, og har en bag som ungen kan ligge i lenger enn 3mnd (mange av 3hjulingene har veldig små bag'er). Har så langt ikke funnet noen som selges brukt
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Har en Basson Duovogn 2005 modell som jeg har brukt på de to første, og nestemann også skal bruke. Hadde også en brukt søskenvogn til de, men når jeg var å kikka på nye søskenvogner var det ingen tvil om at vi skal ha ny! Den gamle var litt tung å dytte på. Trur vi betalte 4000 for den første vogna, 500 for den brukte, og den nye søskenvogna tenker jeg koster ca 3500,-. Er ikke så interessert i vognmote =P
humleblom Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Klart det blir brukt, finn er en god venn og det lønner seg og er miljøvennlig!
maria isabell Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 vi har basson kombi vogn 2004,trur eg...den har nesten ikke blitt brukt..men advarsel anng basson vognene: det er lett å klikke den feil på plass og da kan det gå fryktelig galt...(for de vognene som en klikker på plass på midten) så ikke la noen andre enn de som kan med vogna montere den...fryktelig lett å gjøre feil og da tipper vognbagen pang frammover,ellers er det en super god vogn) vognmoten er jo gøy,men å kjøpe ny vogn for hver unge til 10000 stikk blir for mye for oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå