pollard Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg studere i Liverpool og skal vaere her en god stund. Jeg bor her med samboeren min og datteren vaar paa to aar. Saa lurte paa om det var andre i lignende situasjon i naerheten? Kunne vaert hyggelig aa utveksle erfaringer og tips!
svensen Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei, Jeg studerer i Birmingham og det er jo et stykke unna. Vi har vært her i 6 mnd (med mann og sønn snart halvannet år). Nå er vi på vei hjemover, dessverre (om noen uker). Vi har trivdes veldig godt. Har ingen bestemte tips. Her er det nesten ingen andre norske studenter, og bare en annen norsk familie som vi vet om. De er også på vei hjemover i løpet av et halvt års tid. Vi har hatt gutten vår i barnehage i flere mnd, var veldig fornøyde og er litt redde for at det blir et antiklimaks med bråkete norsk barnehage uten varm lunsj (hvis vi får plass). Lykke til med Liverpool! Det høres mye mer spennende ut enn Birmingham, som ikke er spesiell på noe vis, bare helt OK.
mammalade4 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 hei. jeg bor i Newcastle med mann og tre barn på 10,3 og 4 uker. er selv 27 år. Liverpool er ikke såå langt unna,hehe. Ta gjerne kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå