Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Brukte dyne til førtemann her, men han sparket jo tilstadighet den av seg.Og jeg var litt redd for at han skulle få dyna over seg. tenkte å prøve noe annet til lillebroren. Kan jeg evnt. bruke voksiposen? Blir litt varm nå utover kanskje.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Dyneklyper eller safe...
nickoline og supermann Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 ikke noe. kledde han godt på seg da han var liten. nå drar han den over selv når han fryser.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Vi hadde sånn "pose" til vår yngstemann, han sov som en prins i den =) (samme som babysafe, bare uten stropper til å feste i senga) Vi brukte sånn pose leeeeeenge =)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Vi har fått låne sånn pose, men stroppene var ikke med. I utgangspunktet skulle den brukes for å hindre at han ruller seg rundt, men så tok vi den i bruk uten stroppene for at han ikke skulle sparke av seg dyna etter en hektisk natt... Det fungerer veldig fint! Noen ganger han blir litt mer urolig utover morgenen, men generelt sover han faktisk lenger om natta og er mer rolig, så jeg anbefaler pose uten stropper hvis dere vil hindre ungen i å sparke dyna av seg.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har sydd poser til min, kjempedeilig. Bare stropper over skuldrene, bryststykke og pose med glidelås foran. Veldig praktisk.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Begynte med babysafe da gullet var 4 mndr, nettopp fordi hun sparket av seg dyna. Nå er hun snart 3 år, og ligger fremdeles i pose. Ingen pose, ingen søvn. :-)
Piken på landet Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Fikk tak i en tjukk og varm pose fra petit betau til den forrige beibien, det fungerte kjempebra. Regner med å bruke den til denne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå