Gå til innhold

hehe... huff da!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på Lazy town på dvd med frøkna som er syk. Vi ser på episoden der føttene til Sportacus løper løpsk og i et lite sekund så lener han seg bakover og løfter rompa litt... og mor ser at juletreet er pynta!! Makan, måtte flire litt, men ballene kom jo sååå tydelig frem! (syke gravide kjerring, Sessa!)

ps.... også er det nice når han går på henda! Stram rompe altså!!!! (er det lenge til mannen min kommer hjem nå???)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare le når jeg leste dette!!!

Mye rart man skal få med seg:)))

Skrevet

*Jeg ler.........har ei veninne som har kommentert det samme. At han har det utstyret i de trange buksene.........ha ha...du er ikke alene.

Skrevet

hmmm...må se bedre etter neste gang ungene sitter og ser på det skjønner jeg he he....

Skrevet

Setter kanskje ikke så godt eksempel for frøkna når man sitter og sikler på sportacus liksom! Verste er jo at jeg ikke synes han er det spøtt kjekk! Men kroppen er fin og minner veldig ofte (uten at jeg kan skryte av at den er LIKE veltrent) om min manns! ;)

Skrevet

Oi, hvor fikk du tak i dvd? Jeg vil også ha! :)

Skrevet

Vil du også se baller i fridressur?? ;)

Jeg kjøpte på Spaceworld/elektroworld, men de har de ikke på butikken her lenger. Tenker å bestille fra cdon.com. Der har de vel ti dvd'er eller no! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...